És el final d’una espera, una espera molt llarga per a Lando Norris. No sortia com el gran favorit a la victòria aquest diumenge al Gran Premi de Miami però els elements can anar al seu favor.
Verstappen no va crear el forat a que ens té acostumats en els últims tres anys, però tot semblava estar sota control per al pilot de Red Bull, que va realitzar sense problemes la seva parada amb el cotxe de seguretat virtual a la volta 23, després d’haver-la provocat. En un món ideal, Max Verstappen, que va sortir quart, lògicament hauria d’haver reprès el liderat del Gran Premi de Miami un cop fetes totes les parades unes voltes més tard.
Tot i això, Logan Sargeant i Kevin Magnussen es van veure embolicats en un toc a la volta 29 que va treure el cotxe de seguretat a la pista. Això va donar a Lando Norris, llavors provisionalment al capdavant, una parada gairebé gratis. Amb un avantatge d’uns 11 segons sobre Max Verstappen, sens dubte hauria sortit colze a colze amb ell, si no fos perquè un malentès per part de direcció de carrera va fer que el Safety Car sortís en el moment equivocat i just davant de Max Verstappen, bloquejant-lo i sobretot permetent que l’anglès conservés el primer lloc.
Amb la graella agrupada, Lando Norris va rellançar la cursa a la volta 33. Tot i l’amenaça del tricampió del món just al darrere, el pilot de McLaren no va flaquejar en cap moment. Al contrari, va sortir disparat. El seu rival, que estava lluitant amb la goma dura no va tenir opcions acabant a 7 segons pel pilot nascut a Bristol, que va conduir en solitari cap a la primera victòria de la seva carrera. Charles Leclerc els va acompanyar al podi, mentre que Carlos Sainz i Sergio Pérez van completar els cinc primers llocs.
Per a Lando Norris, va ser el final d’una sequera, ja que va aconseguir la seva primera victòria el dia de la seva 110a sortida a la Fórmula 1. Pitjor encara, amb 15 podis, ostentava el rècord de podis sense victòria.
Esteban Ocon es va sumar l’últim punt en joc amb la 10a posició just darrere de Fernando Alonso.
Carlos Sainz (Ferrari) va ser penalitzat amb cinc segons pel seu avançament a Oscar Piastri (McLaren). El madrileny va tocar ¡ l’australià, causant greus danys a l’aleró davanter del McLaren (15è). Com a resultat, Carlos Sainz va perdre un lloc i va acabar 5è.