La pandèmia del coronavirus ha colpejat les esperances de Ral·li de Gal·les GB de fer una ruta «més radical»
L’última prova europea del Campionat Mundial de Ral·lis d’enguany ja ha revelat que traslladarà el parc de serveis de nou a Deeside després d’haver estat basat en Llandudno l’any passat.
El secretari de la cursa, Iain Campbell, va dir al mitjà DirtFish: «Teníem plans de fer una cosa diferent enguany.»
«Andrew [Kellitt, coordinador de ruta] coneix aquests camins com el palmell de la seva mà i se’ns va ocórrer una cosa una mica més radical.
«Desafortunadament, fer les coses de forma una mica diferent significaria anar al bosc i comprovar les carreteres sobre el terreny i per raons molt òbvies ara mateix, això és impossible.»
«Per tant, la idea és que tornarem a un format provat i comprovat amb la ruta.»
Una oportunitat perduda de tornar als inicis
Aquesta ruta ha de ser enviada a la FIA per a la seva consulta a principis del pròxim mes, amb una presentació als equips per al 26 de maig.
Aquest format provat significarà probablement l’ús d’etapes al nord de Gal·les a Clocaenog, Penmachno i Gwydir en dos dies, amb un dia més llarg que inclourà el servei remot en el centre de Gal·les per a Dyfi, Dyfnant, Hafren, Sweet Lamb i Myherin.
Campbell va continuar: «Quan escoltes aquests noms, com els de Dyfi i companyia, et preguntes per què no tornar a ells més o menys en la mateixa configuració en la qual hem estat abans.»
«Una vegada aquesta prova va recórrer el país sencer, sentim que hem de disculpar-nos per quedar-nos en un sol lloc, però després et puges al cotxe i condueixes per Myherin o Hafren i t’adones que en realitat, aquestes són algunes de les millors especials del món».