L’edició N del Hyundai Veloster es va renovar amb la incorporació d’una nova transmissió desenvolupada íntegrament per la marca i que li donaria al seu motor de 275CV una millor resposta.
Aquesta nova transmissió és automàtica, de doble embragatge i és de 8 velocitats i porta un parell de novetats tècniques que millorarien la resposta del motor, principalment del lliurament de la potència.
Això es dóna per diverses raons tècniques, a l’ésser un embragatge humit, utilitza oli per a millorar el rendiment de lubricació i el refredament i també està equipat amb actuadors electrònics que operen el sistema.
Així aquesta caixa compta amb una manera ‘N Grin Shift’ que augmenta el torque en un 7% de 352 Nm a 377 Nm en permetre el sobrealimentació del turbocompressor i maximitzar la resposta de transmissió durant 20 segons.
El Hyundai Veloster N 2020 també inclou un N Power Shift que s’activa quan l’automòbil accelera a més del 90 per cent i opera canvis ascendents en el moment adequat per a lliurar la màxima potència.
I finalment, inclou un N Track Sense Shift que determina quan les condicions són òptimes per a una conducció dinàmica i s’activa automàticament per a seleccionar el canvi correcte.
Ara com ara no hi ha més dades sobre canvis en el motor, per la qual cosa es presumeix que serà el mateix 2 litres torbo de 275CV que amb aquesta nova transmissió li permetria accelerar de 0 a 100kph en només 5.6 segons.
Altres novetats per al nou Hyundai Veloster N
- Un sistema multimedia de vuit polzades i un sistema d’àudio premium JBL.
- Seients esportius de nou disseny i 2 quilos més lleugers.
- Més ajudes de conducció i seguretat: assistència per a col·lisions frontals, d’atenció del conductor, de manteniment de carril, de llums altes, de punt cec i advertiment de trànsit creuat posterior.
El Hyundai Veloster N 2020 sortirà a la venda a Corea del Sud a finals d’abril i en els altres mercats durant els pròxims mesos.