McLaren està satisfet amb les noves regles anunciades per a la resistència. La normativa LMDh podria fer que l’equip de Woking torni
Tot i que encara no es coneixen els detalls del reglament, que s’hauria d’anunciar a Sebring, Zak Brown estava molt interessat tot i que reconeix que en aquest moment és difícil per a McLaren apostar per una altra categoria:
«Crec que les regles són excel·lents. Hi va haver una gran reunió tècnica entre ACO, FIA i IMSA i van arribar a un acord ideal . Per tant, felicitats per haver aconseguit un conjunt de regles unificades que em semblen molt atractives. ”
«Per McLaren entrar en noves formes de motoresport no és un problema que abordarem ara a causa del que està passant. Oblidant-ho, les regles es fan molt més atractives per a McLaren i el nostre desig de voler tornar a les curses d’automòbils. ”
“Ara, el que hem de fer és veure, quan passem la crisi, com serà el món, com serà a la Fórmula 1 i, en qualsevol moment, quan entrem en una nova forma de esport motor, tindrem en compte la sincronització, la preparació i les regles accessibles. ”
«Però les regles que s’han definit s’han convertit definitivament en alguna cosa amb què McLaren s’entusiasma. Ara, hem de veure com es desenvolupa el món. ”
McLaren ja té en marxa el programa Indycar i l’afegit d’un altre projecte seria incert. Però fixant-se en l’import que McLaren pretenia gastar a l’any (20 milions de dòlars) i la quantitat que hauria de costar funcionar amb la LMDh (la meitat ) Si el mercat responia favorablement, podríem veure McLaren en vies de resistència i qui sap amb el portuguès a bord. Filipe Albuquerque és un pilot per a United Autosports, l’equip de Zak Brown que funciona a WEC i ELMS, a LMP2, i que pot ser la base ideal per rebre un projecte d’aquest calibre.