TURISMES: Calafat Revival, bon final per una complicada temporada 2020

La quarta edició del CalafatRevival ha estat un èxit tot i les inclemències meteorològiques, amb un fort vent que no va parar de bufar amb força durant tot el matí de dissabte al circuit ebrenc. Aquesta prova ha servit com a colofó final de la temporada 2020 i de pas celebrar els 46 anys de carreres al circuit.

Molts clàssics han deixat els seus garatges per donar-se cita sobre el traçat tarragoní i participar en els diferents campionats que organitza V-Line, com l’Open Oldtimer i altres proves de Regularitat que sens dubte van posar la cirereta al pastís a un any molt complicat.

Final a la 1a edició del Open Oldtimer

Les joies de competició més esperades per tots també es van sumar al Calafat Revival per a disputar el seu tercer i últim assalt de la temporada, esdeveniment en el qual no van deixar a ningú indiferent al llarg de 4 carreres que no sols posarien punt i final a primera campanya d’aquest certamen, sinó que definiria als campions 2020.

El dominador d’aquest campionat va ser el preciós Ford GT 40 pilotat per Jordi Puig. Però les lluites per darrera no eren menys, amb Henri Pellefigue (Renault Spider Trophy), Óscar Auñón (BMW 325i E36), el Volkswagen Golf GTI de Lluís Portal, Albert Pecanins amb el seu Porsche 911 2.2 T o Carlos Beltrán i el seu rapidíssim Porsche 911. També van donar molta guerra Edouard Atkatlian (Renault Spider Trophy) i Óscar Auñón (BMW 325i E36).

Trofeu V-Line Emotions i Regularitat

Amb una classificació molt ajustada arribava el Trofeu a Calafat, tot per decidir. Després d’haver guanyat les 4 últimes curses, Albert Coll aconseguia ser Campió del trofeu V-Line Emotions 2020, amb Dani Villegas com a subcampió.

La Regularitat va ser la principal protagonista del dia prenent la pista per celebrar una sessió d’entrenament, qualificació i fins a quatre curses. La primera mànega era guanyada pel Porsche 911 Carrera 3.0 de Carles Miró, seguit de Juan Antonio Alabart-David Alabart (Volkswagen Golf GTI), i en la tercera plaça era per Óscar Puigdemasa-David Puigdemasa (Garbi GT).

En la segona mànega, es repetien les dues primeres posicions, però en José Luis Moreno-Isidre Noguera (BMW E30) era qui ocupava l’últim esglaó del pòdium.

Carles Miró abandonava per avaria en la tercera mànega, deixant a Juan Antonio-David Alabart el triomf en safata després de marcar uns excel·lents registres. Jaume Insa-Carlos Jané (Volkswagen Golf GTI) van ocupar el segon calaix del podi, mentre que José Luis Moreno-Isidre Noguera eren, novament, tercers.

L’última prova era guanyada un altra vegada per Alabart, mentre que la segona posició era per Insa-Jané. L’últim calaix del podi en la quarta mànega era per Maggie Gutiérrez, que pujava per primera vegada al podi amb el seu Ford Escort RS 2000. El podi final de la categoria el van ocupar Juan Antonio Alabart-David Alabart, José Luis Moreno-Isidre Noguera i Jaume Insa-Carlos Jané.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments