El Campionat del Món de Resistència té una nova normativa esportiva per al 2021. La idea és estimular el creixement del campionat, crear més justícia esportiva i controlar els costos: aquests són els objectius clau. El format de la qualificació es canviarà, més senzill, amb el temps més ràpid de només un pilot per cotxe que servirà per formar la graella, en lloc del temps agregat de dos pilots utilitzat els darrers anys. Hi haurà dues sessions separades de 10 minuts, una per a les classes d’Hypercar i LMP2 i l’altra per a LMGTE.
No serà necessari canviar l’alineació de pilots LMP2 amb almenys un pilot de plata o bronze de cada equip. Tot i això, hi haurà una nova i específica classificació en la categoria LMP2 per a equips amb pilots de bronze.
Amb la temporada 2021, també arriba la nova categoria Le Mans Hypercar.
Com a part dels esforços per la reducció de costos, els equips d’Hypercars es limitaran a 40 empleats operatius o 43 per a automòbils amb sistemes híbrids (excepte a les 24 hores de Le Mans). L’esdeveniment de les 24 Hores de Le Mans tindrà una durada de 10 dies en lloc de les dues setmanes habituals