Utilitzar el circuit d’Autodromo Miguel E. Abed a Puebla (d’aquí anomenat Puebla E-Prix) fa que la zona del mode d’atac sigui diferent de la que hem vist fins ara a la competició elèctrica.
Una mena de Joker Lap, com tenim a Ral·liCros i WTCR només al Circuit Internacional de Vila Real, és la solució que es troba per situar la zona d’activació del mode d’atac, l’eina que els pilots tenen disponible durant la carrera per tenir un augment de potència en els seus monoplaces. Aquesta zona serà al revolt 8, com podem veure en la imatge.
Amb una penalització de tres a quatre segons per passar per la part de sobre del revolt 8, la zona d’activació, serà un repte més per als enginyers i estrategues, així com per als pilots, quan s’utilitzi el màxim de 35 kW.
L’Autòdrom Miguel E. Abed allotja una secció tècnica a l’interior d’un oval que s’utilitza per a carreres com NASCAR. Els pilots també poden esperar moure’s per l’oval exterior a través del revolt 15, amb el revolt 1 probablement com a punt més clar d’avançament.