DTM: Qui ha de redactar els reglaments? Farfus assenyala qui no ho ha de fer amb la generació electrificada

Com passa amb altres tipus d’esports de motor, DTM està prenent mesures en la transició energètica, tenint previst ara per ara DTM Electric. Es tracta d’un campionat independent, totalment elèctric, que en el futur podria convergir amb el propi DTM.

Tot i això, el pilot Augusto Farfus té alguns temors sobre aquests nous campionats que estan sorgint, explicant al lloc web speedweek.com que s’hauria de tenir cura en la seva elaboració:

No crec que haguem de permetre a un enginyer dissenyar un campionat. Hem de tenir precaució i evitar deixar que un enginyer “escrigui” les normatives, perquè els encanta la tecnologia, l’estratègia i les “zones grises”, això és el que els motiva.

I el brasiler va exemplificar amb una norma que ja s’ha vist al DTM: la retirada de l’obligació d’utilitzar dos jocs de pneumàtics:

Perquè les persones interessades, excepte els súper apassionats, no entenen tot això i no es preocupen.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments