Toyota ha confirmat la formació per a l’any vinent al Campionat del Món de Resistència de la FIA. Ryo Hirakawa s’unirà amb Sebastien Buemi i Brendon Hartley als comandaments del cotxe número 8 de l’estructura japonesa, en substitució de Kazuki Nakajima, que al seu torn assumirà el paper de vicepresident de Toyota Gazoo Racing Europe. També es va anunciar a Kamui Kobayashi com cap de l’equip, combinant aquest paper amb la seva posició com a pilot.
Ryo Hirakawa va dir que estava content de formar part de la tripulació #8
“Per descomptat, estic molt content que Toyota m’hagi escollit per formar part de l’equip. A la prova vaig fer tot el que vaig poder per intentar millorar i crec que ho van agrair; pensant en el futur, deuen haver sentit que podia fer una bona feina. Al mateix temps, és una pressió enorme perquè és un campionat del món: la feina que he de fer és la mateixa que al Japó, però l’escenari és diferent. Tot és més professional: he d’aprendre un cotxe nou, nous circuits, i això em posa a la ‘zona de pressió’”.
Nakajima, en canvi, va aprofitar l’anunci de Toyota per expressar el seu agraïment a aquells que li van permetre ser pilot.
«Vaig començar com a pilot de carreres als 11 anys, així que han passat 25 anys. En primer lloc, vull expressar el meu agraïment als meus pares, que em van donar l’oportunitat de començar a córrer, i quan tenia 18 anys vaig debutar com a pilot de Toyota a la Fórmula Toyota. Ara tinc 36 anys, així que des del meu debut he portat mitja vida per Toyota i m’han tractat bé. Vaig tenir molta experiència amb ells, i va ser gràcies a aquest entorn que vaig poder mostrar més que la meva força original, així que estic molt agraït per això, i pel suport que vaig rebre per part del personal i dels aficionats».
Toyota també va anunciar que Yuichiro Haruna es convertirà en el director de projecte de l’equip al WEC, una posició similar a la que ocupa a l’equip del WRC.