Per segon any consecutiu la prova estarà organitzada amb la col·laboració del RACC i de l’Escuderia Baix Camp. Aquesta comunió entre ambdues organitzacions va resultar un èxit en la passada edició, la segona com a prova del Campionat d’Espanya de Vehicles Històrics.
Aquest any el ral·li continuarà dins del calendari estatal però avança les seves dates. Passarà de disputar-se al mes de juny a fer-ho el 9 i 10 de maig. La cita tarragonina serà la tercera de la temporada, d’un total de set, i tornarà a compartir protagonisme entre Reus i Salou.
El principal canvi del Rally Catalunya Costa Daurada Legend serà la inclusió del famós trencant del Molar, una localització històrica dels ral·lis a casa nostra que torna en el seu format tradicional després d’uns anys en què, tot i passar-hi, no es feia en el seu recorregut habitual.
Un itinerari renovat

A més d’incloure el famós pas pel Molar, la prova també ha introduït un nou canvi en el seu recorregut per la jornada de divendres. Per aquesta edició es passarà a disputar un sol tram en dues ocasions.
Tot i aquesta reducció, el tram a realitzar no és altre que La Mussara, un clàssic de la zona per la seva dificultat, on els pilots començaran des de la població de Vilaplana, ascendiran a la mítica muntanya i acabaran al prop del coll d’Alforja, passant, abans, per la ràpida zona de Castillejos.
Per la jornada de dissabte s’hi disputaran tres trams a doble passada. El primer serà La Teixeta on els participants arrancaran des de la població de Riudecanyes fins arribar a dalt d’un dels coll més coneguts pels amants dels ral·lis, i que tants moments de glòria van donar al WRC. El següent tram serà El Lloar – La Figuera pel mític trencant del Molar, mentre que l’última passada serà pel curt tram, no per això fàcil, de Falset – Porrera.
El Rally Catalunya Costa Daurada Legend serà de nou una prova selectiva, amb trams amb molta història recent de la més alta competició a casa nostra.