El 499P n°51 de Pier Guidi, Giovinazzi i Calado s’imposa després de sortir des de la pole, en una cursa amb alternatives estratègiques i incidents en la part final
Ferrari ha tornat a imposar la seva llei a casa. El 499P n°51 pilotat per Alessandro Pier Guidi, Antonio Giovinazzi i James Calado ha aconseguit la victòria a les 6 Hores d’Imola, la segona prova puntuable del Campionat del Món de Resistència 2025 (WEC), celebrada el diumenge davant dels tiffosi.
Sortint des de la pole position, el prototip del Cavallino Rampante ha liderat bona part de la cursa, però ha vist perillar el triomf quan el Porsche n°6 ha arribat a liderar gràcies a una estratègia alternativa de pneumàtics. No obstant això, Giovinazzi ha recuperat el lideratge després del darrer relleu, mantenint la posició fins al final.
BMW i Alpine completen un podi variat

La BMW M Hybrid V8 n°20 de René Rast, Sheldon van der Linde i Robin Frijns ha aconseguit una meritòria segona plaça, mentre que Alpine ha pujat per primera vegada al podi amb el seu A424 n°36, compartit per Mick Schumacher, Jules Gounon i Frédéric Makowiecki.
El Ferrari n°83 d’AF Corse, amb Robert Kubica, Phil Hanson i Yifei Ye, s’ha quedat just fora del podi en quarta posició. Per la seva banda, la Toyota n°8 de Sébastien Buemi, Ryo Hirakawa i Brendon Hartley ha tancat el Top 5, malgrat un toc amb el Ferrari n°50 d’Antonio Fuoco a la darrera hora de cursa.
Porsche i Peugeot, per darrere del previst
El Porsche n°6, que va protagonitzar una bona part central de la cursa amb una estratègia agressiva, ha acabat vuitè amb Estre, Campbell i Vanthoor. El millor Peugeot, la n°93 de Jensen, Vergne i Di Resta, ha estat novè, lluny de les posicions de podi.
GT3: duel intens fins l’últim revolt

A la categoria LMGT3, la victòria s’ha decidit al darrer revolt de l’última volta. El Porsche n°92 del Manthey 1st Phorm, conduït per Ryan Hardwick, Richard Lietz i Riccardo Pera, ha resistit la pressió de Kelvin van der Linde amb el BMW M4 n°46, que compartia amb Valentino Rossi i Ahmad Al-Harthy.
La cursa de Rossi, que sortia des de la pole position, ha quedat condicionada per una penalització de stop-and-go per un toc amb el Ferrari n°21 conduït per Simon Mann, fet que els ha impedit lluitar directament per la victòria fins al final.