La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
La coexistència dels projectes al WRC i al WEC situa Hyundai com una de les poques marques amb presència simultània en dues disciplines de primer nivell mundial.
Aquest diumenge s'ha celebrat l'última cursa de la temporada 2025 del GT2 Europa, en la qual l'emoció se centrava en quin equip aconseguiria el subcampionat, amb NM Racing com a candidats.
En el marc del Festival de la Velocitat María de Villota, s’ha celebrat aquest cap de setmana la gran final del GT World Challenge amb la cursa de resistència de les 3 hores de Barcelona.
El català lidera Campos Racing en un cap de setmana històric per l’equip amb un doblet a l’esprint i un Top 5 a la cursa principal.
Josep Maria Martí continua consolidant la seva candidatura al títol de Fórmula 2 després d’un cap de setmana molt complet a Djiddah, on va ser clau en el primer doblet de Campos Racing a la F2 i va sumar un cinquè lloc a la cursa llarga, mantenint-se segon al campionat, només a 12 punts del líder Richard Verschoor.
Dissabte, Martí va acabar segon a la cursa esprint, just darrere del seu company Arvid Lindblad, en una jornada on l’equip valencià va fer història. Martí va arribar a liderar la cursa després d’un avançament exterior sobre Verschoor, però el neerlandès va recuperar la posició amb una maniobra penalitzada posteriorment. Aquesta sanció va permetre que Campos sumés el seu primer 1-2 en el campionat.
Gestió sòlida diumenge per continuar sumant
A la cursa principal, Martí va aplicar una estratègia conservadora però efectiva. Després d’un relleu inicial intens i d’una parada aviat per muntar els pneumàtics mitjos, va gestionar bé les posicions en el segon tram de cursa per acabar cinquè, enmig d’una graella molt ajustada. Amb això, encadena set curses consecutives sumant punts, i segueix ferm com a principal alternativa a Verschoor.
“El balanç és positiu. Estem fent molt bona feina i si afinem la classificació, tenim opcions clares cada cap de setmana. Ara toca continuar amb aquesta línia a Imola”.
JM Martí
Campos, l’equip més fort del doble cap de setmana
Entre Sakhir i Djiddah, Campos Racing ha estat l’equip que més punts ha sumat (64), mostrant una clara millora respecte al discret inici a Melbourne. Tant Martí com Lindblad han estat regulars en punts i han demostrat ritme tant en cursa com en classificació.
Classificació de Pilots (Punts Totals)
Pos.
Pilot
Punts Totals
1
R. Verschoor
53
2
J. Martí
41
3
L. Fornaroli
40
4
A. Dunne
35
5
L. Browning
33
6
V. Martins
28
7
A. Lindblad
24
8
J. Crawford
20
9
D. Beganovic
12
10
G. Minì
12
Subscriu-te
0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments
Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional
Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.