Marquardt: Menys cotxes de fàbrica per fabricant però més marques al DTM

A partir de la temporada que ve, serà possible per a un equip de GT Gargantuan amb alguns ajustos anar a l’Open DTM – i viceversa. El director de BMW Motorsport, Jens Marquardt, considera que es tracta d’una bona oportunitat.

Menys cotxes de fàbrica, més varietat? Berger i MarquardtZoom estan treballant en això.

«Tenim sis fabricants que tindran cotxes molt similars a partir de l’any que ve», comenta Marquardt, BMW, Audi i Aston Martin, així com a Honda, Nissan i Toyota.

Escenari ideal: menys cotxes per fabricant, més marques

La principal prioritat del DTM ha de ser augmentar la diversitat de marques i atraure nous fabricants. Marquardt es refereix als intents d’aconseguir que la sèrie IMSA dels EUA entri també al campionat.

Audi

Els fabricants japonesos podrien oferir més varietat al DTM.

Els cotxes clients, que el cap del DTM, Gerhard Berger, ha estat impulsant aquesta temporada, també podrien assegurar unes graelles de sortida més plenes. «Gerhard vol establir equips privats a llarg termini que tinguin una oportunitat i puguin anar per davant si porten un pilot amb qualitat.» Marquardt: «Crec que aquest és un molt bon enfocament per al DTM.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments