Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020: coneix els nous canvis

Segons un document oficial i intern de FCA (Fiat Chrysler Vehicles) publicat per Autopareri , l’Alfa Romeo Giulia i Stelvio en la seva gamma 2020 vindran amb un interior revisat que oferirà un nou volant, consola central de nova factura i nou selector del canvi. Ja hem vist algunes d’aquestes actualitzacions en fotos espia.

En les imatges publicades per Autopareri, es pot apreciar que la vora de plàstic del selector / palanca de canvis desapareix donant el seu lloc a uns materials de major qualitat . La consola central també disminueix la seva mida, mentre que els sistemes d’informació, navegació i entreteniment passen a comptar amb nous controls i nous adorns amb els colors de la bandera italiana en molts d’ells. D’altra banda, el botó del fre d’estacionament electrònic s’ha mogut cap amunt al costat de la palanca de canvis, mentre que el recolza braços de la consola central també és de nova factura.

De sèrie, els Alfa Romeo Stelvio i Giulia 2020 inclouran un sistema multimèdia d’informació, navegació i entreteniment amb una pantalla tàctil de 8,8 polzades , que reemplaçarà a la de 6,5 polzades. Respecte al sistema multimèdia, s’assegura que tant els gràfics com la funcionalitat es milloraran.

Alfa Romeo Giulia y Stelvio 2020: así se renuevan la berlina y el SUV

En termes de seguretat i de assistència a la conducció , els Alfa Giulia i Stelvio 2020 comptaran amb avançats sistemes, arribant a oferir un nivell 2 de conducció autònoma , de manera que no faltaran el maintain an eye on de creuer adaptatiu i intel·ligent a més de l’alerta per col·lisió frontal amb sistema de frenada automàtica.

A l’exterior, les carrosseries de l’Alfa Stelvio i Giulia 2020 comptaran amb dos nous colors : Anodized Blue i lunare White. En el cas del SUV, les seves versions més exclusives podran comptar amb unes proteccions de la carrosseria pintades en el mateix coloration, en lloc de les de plàstic negre que es venien emprant.

A nivell mecànic, de moment no s’han anunciat cap modificació al respecte, de manera que els propulsors disponibles podrien mantenir les mateixes potències que fins ara ( entre els 160 CV del dièsel 2.2 i els 510 CV de les versions Quadrifoglio ).

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments