L’ofensiva que electrificarà la gamma Citroen ha començat amb la nova versió C5 Aircross Hybrid.
El nou model és conegut de manera imperfecta pel conegut C5 Aircross, equipat amb el “Citroen Well-comported Comfort”. Tecnologies d’ajuda a la conducció i ara el sistema híbrid.
El sistema és “Dash In” que ofereix una autonomia de 50 km.
Combinant un motor PureTech 180 CV amb un motor elèctric, el C5 Aircross Hybrid té una transmissió automàtica de 8 velocitats, una potència combinada de 180 i 320 Nm motor. amb l’autonomia de 50 km en mode elèctric, el C5 Aircross Hybrid emet 39 gr/km de CO2 i té Consum de 1,7l/100 km.
Per a una major versatilitat, el model disposa de tres seients posteriors, corredissos, inclinables i plegables. El maleter, amb aquesta instal·lació, oscil·la entre la 460 i la capacitat 600 , valor rècord en el segment del C5 Aircross. El model té recàrrega senzilla i programada, utilitza aparences intuïtives i didàctiques, ecosistemes de serveis connectats i una major facilitat d’ús.
La versió híbrida ofereix les mateixes possibilitats de personalització que la versió «habitual». A l’exterior, la presa de recàrrega a la part esquerra del cos fa la diferència, a més dels logotips híbrids.
El C5 Aircross Hybrid sempre s’inicia en mode elèctric i té 50 km amb aquest mode. Hi ha una funció d’E-Save que permet al conductor anticipar-se als seus desplaçaments i establir una reserva d’energia per utilitzar-la en llocs delicats. La bateria té una garantia de 8 anys.
Després hi ha el mode e-Comfort que permet conduir diàriament, aprofitant els 50 quilòmetres d’autonomia, rodar amb zero emissions, zero sorolls, olors o vibracions.
El temps de recàrrega de la bateria s’ha optimitzat: en una presa domèstica la bateria es recarrega durant 4-7 hores en una caixa de paret venuda o llogada per separat per Citroën a partir de 32 amperes i 7,4 kW, la recàrrega dura menys de 2 hores. Podeu programar la recàrrega del cotxe directe mitjançant l’aplicació MyCitroen.