DTM: BMW aposta per una gran alineació a Fuji

BMW confia en un valent trio de pilots per a Fuji: Wittmann és l’únic pilot habitual del DTM que coneix l’M4 al costat dels dos pilots convidats, Alex Zanardi i Kamui Kobayashi, mentre que Audi porta a tres pilots habituals amb Rene Rast, Mike Rockenfeller i Loic Duval.

Philipp Eng

© BMW

Per tant, els pilots de BMW, que no se centren en l’experiència del DTM a Fuji, tenen un petit desavantatge, mentre que Wittmann ha declarat «Tal vegada el divendres tingui una mica més de feina, perquè sóc l’únic que realment coneix el nostre cotxe DTM». Haurà d’ajudar als seus companys en la posada a punt del cotxe.

«Kobayashi necessitarà una mica de temps per a acostumar-se al cotxe DTM«, al·ludeix al fet que el pilot de Toyota no ha estat al volant d’un cotxe DTM. «Alex va conduir el cotxe del DTM a Misano l’any passat, així que sap una mica sobre el que pot esperar, però coneix el vell motor.

Wittmann: el resultat no és el més important per Zanardi

Wittmann es refereix l’aparició de Zanardi a Misano la temporada passada, on va acabar en una extraordinaria cinquena posició. En les sessions classificatòries es trobava a uns tres segons i mig del millor pilot de BMW.

Alex Zanardi

© BMW

«Alex és un gran tipus i un gran atleta. Estic content de tindre’ amb nosaltres. Per a mi personalment, no m’importa el resultat que obtingui. És genial que sigui amb nosaltres. Si a més aconsegueix un bon resultat, és la cirereta del pastís: juntament amb Kobayashi tenim un bon equip. Espero que ell també sigui molt ràpid».

Préstec de Toyota a Kobayashi

«No crec que tingui cap problema. Fins ara era extremadament ràpid amb cada cotxe que conduïa.» Marquardt sap del que parla,  va ser director d’equip en el mateix equip Toyota durant les primeres etapes de la Fórmula 1 de Kobayashi.

Va ajudar a construir el nou Toyota Supra: «Tenim una relació bastant bona a través de la cooperació amb Supra, i conec als nois molt bé«, diu el director de BMW Motorsport.

Al principi, l’assumpte es va debatre internament. «I com Kamui no té res a veure amb el projecte Dazzling GT de Toyota i el programa WEC és la seva principal tasca, sentim que podíem fer una petició. Vam parlar amb Toyota i no hi va haver cap inconvenient.»

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments