DTM: Audi Motorsport presenta el concepte de motor comú

El responsable d’Audi Motorsport, Dieter Gass, va dir que el seu fabricant ha elaborat un concepte comú de motor basat en la seva fabricació, com una forma de reduir encara més els costos del DTM.

El mandat de Gerhard Berger com a cap del DTM va començar a 2017 i s’ha orientat en la reducció de costos. Audi i BMW van dir durant la temporada 2019 que s’havien de reduir encara més els costos de competir en el DTM i aquesta és una tasca molt difícil.

“No hi ha hagut gaire cosa, però s’ha parlat sobre un motor comú per al DTM. Hem intentat tirar endavant aquest projecte oferint el que seria un motor basat en el nostre. ”- va dir Gass.

«Crec que al DTM ens dirigim cap a un motor comú, però la part més cara segueixen sent les novetats que presenten els propis equips.»

Segons motorsport.com , el concepte d’un motor comú va ser introduït per Audi l’any passat per primera vegada, però la idea no va funcionar, suposadament per l’oposició de BMW.

El cap de BMW Motorsport, Jens Marquardt va dir:

“Crec que hi ha hagut discussions sobre un motor estàndard i qui ho proporciona. Al tancar els comptes, és una cosa que cal pensar amb cura per adonar-se dels avantatges i desavantatges. ”

“Ara desenvolupem el motor Class One i, per al futur, podem congelar el desenvolupament quan tinguem un bon paquet, i després mirar un sistema híbrid comú.

Berger va dir que no creu que el motor comú fos «realista» per a la DTM:

“El DTM en general és una eina de publicitat i màrqueting i tothom vol introduir la seva pròpia tecnologia. Estic d’acord amb la perspectiva d’estalvi de costos i amb un motor comú això es pot fer, però ja tenim moltes parts en comú. El motor és diferent. ”

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments