El pilot d’Honda Narain Karthikeyan va triomfar en una caòtica segona cursa de la SUPER GT x DTM Dream Race a Fuji, en la qual Audi i BMW van pujar al podi.
Karthikeyan va liderar la major part de la carrera i va sobreviure a dues sortides del cotxe de seguretat de camí cap a la seva primera victòria en la categoria des de la prova de Brno de 2013.
Mantenint el segon lloc de la sortida, el pilot indi es va desfer del poleman Loic Duval al començament de la segona volta i va controlar la carrera fins a fer la seva parada a boxes en la volta 16 de la 31, aferrant-se a l’avantatge després que el cotxe de Duval -que va haver de fer una parada a box no programada per a una punxada- causessin el primer dels tres períodes de Safety Car.
Una altra punxada d’Audi, aquesta vegada per al campió del DTM Rene Rast, va desencadenar el segon període del cotxe de seguretat, amb Benoit Treluyer heretant el lideratge que s’havia detingut sota el primer cotxe de seguretat.
Però Karthikeyan va reprendre la davantera de la cursa quan Treluyer va haver de fer la seva parada obligatòria en box i va sobreviure a l’última volta després d’una sèrie d’incidents que van provocar la reaparició del cotxe de seguretat.
Enmig del caos, Marco Wittmann i Duval, tots dos pilots DTM, van sortir en segon i tercer lloc, i van estar lluitant pel segon lloc fins a l’última corba.
Wittmann va deixar a Duval fóra de joc, però el francès va mantenir l’accelerador clavat i va tornar a la pista per davant, amb una penalització d’un segon, la qual cosa li va retornar el lloc a Wittmann.
Darrere, Naoki Yamamoto va aconseguir pujar tres llocs en l’última volta per a quedar quart amb el Kunimitsu Honda NSX-GT, després d’haver fet una segona parada sota el segon cotxe de seguretat.
Mike Rockenfeller va ser el segon millor del contingent d’Audi en la setena posició per davant de Ryo Hirakawa en el TOM’S Lexus que va guanyar la primera carrera del dissabte en mans de Nick Cassidy. La parella d’Audi Rast i Treluyer es van situar entre els 10 primers.
Koudai Tsukakoshi estava ben posicionat per a pujar al podi per segona vegada, prenent la segona sortida per darrere de Karthikeyan, però el seu Real Racing Honda es va sortir a la corba 3.
Diverses corbes més tard, el caos es va produir quan la parella de Lexus, Yuji Kunimoto i Kazuya Oshima, van xocar i van provocar que tres LC500 més -els de Heikki Kovalainen, Kazuki Nakajima i Hiroaki Ishiura- i el Nissan de Kohei Hirate s’amunteguessin en la part de darrere de la graella.
Més tard, Kunimoto va rebre una penalització de 40 segons, encara que només li va costar una plaça, passant de la 15a a la 16a. Nissan també va sofrir una carrera per a oblidar, amb només dos GT-R a la meta, sent la millor d’ells l’entrada de Tsugio Matsuda en el lloc 11.