El Renault Espace 2020 es renova per dins i per fora aconseguint amb això seguir en la lluita en un segment que continua en les seves hores més baixes. Si bé, l’última gran renovació del familiar francès en la qual anem tocs “crossover” li ha servit per a enfortir el seu enfocament, un cotxe que sempre ha estat apreciat pel públic que demanda espai. Coneixerem les seves novetats.
Renault Espace 2020: el que canvia per dins
A nivell estètic l’actualització del Espace ensenya un grup òptic amb canvis. S’aprecien noves formes en la seva llum diürna de tipus LED, un element que aconsegueix donar-li una nova imatge a l’equip d’il·luminació. La graella és de nova factura, presentant una nova grandària, així com els cromatges que adornen la calandra. Per part seva, la saga compta amb nou paracops, llums de tipus LED amb nou disseny i unes sortides de fuita que prenen formes ovalades.
Segons assegura Renault, els materials interiors han estat renovats i ara compten amb major qualitat percebuda. El túnel de transmissió sofreix canvis i a nivell visual es troba més ordenat. En aquest espai comptem amb el comandament
Renault Espace 2020: així és el seu within
D’igual forma, de sèrie el model munta una nova consola central que conté la pantalla de 9,3″ del sistema multimèdia «Easy Link”. Se sumen a l’equipament el nou panell digital per al climatitzador automàtic, una connectivitat millorada i el portón darrere elèctric amb funció mans lliures. El catàleg compta amb dos nous tons de pintura i jocs de llandes de nou disseny.
El francès es continuarà venent en versions de fins a set places, trobant igualment els acabats “Intens” i “Initiale Paris”. Aquests últims compten amb quadre d’instruments digital de majors dimensions i poden muntar els nous fars «LED Matrix Vision». Aquest grup òptic, segons apunta la marca, suposa una millora del 50% en visibilitat
Renault Espace 2020: amb Nivell 2 de conducció autònoma
I no acaba aquí la tecnologia inclosa en el nou Renault Espace 2020, ja que el familiar presenta ara també les noves tecnologies d’assistència que anomena Easy Power , i que suposen el primer pas més en la conducció autònoma portant fins a un nivell ia 2 . Amb el nou sistema Hyghway & Site web direct visitors Jam Partner , ara es combina el protect an eye on de creuer adaptatiu i el manteniment de carril per a guiar el cotxe, fins i tot en corba, a una velocitat d’entre 0 i 160 km / h . L’aparcament automàtic, l’alerta de trànsit del darrere, la frenada d’emergència activa amb detecció ja de vianants o l’alerta de somnolència són altres dispositius inclosos.
Renault Espace 2020: el familiar s’actualitza
Dinàmicament, el Renault Espace seguirà comptant amb el sistema Multi-Sense amb maneres de conducció Eco, Confort i Sport , a més de amb sistema 4Control de rodes directrius i una amortiment ajustable optimitzada per a una major eficiència i una major estabilitat a la carretera. Totes les versions seran més automàtiques, comptant amb una caixa EDC de doble embragatge .
Renault Espace 2020: els seus motors
En el apartat mecànic , poques novetats presenta un Renault Espace que seguirà comercialitzant amb una versió de gasolina i dos dièsel. La primera vindrà equipada amb el motor TCe de 225 CV EDC FAP , ja emprat també en l’esportiu Alpine a 110, amb 1,8 litres i sobrealimentació per turbo.
La gamma dièsel de l’Renault Espace arribarà representada per un motor 2.0 Blue dCi, en versió de 160 CV amb 360 Nm de parell màxim des 1. 500 rpm, i en variant de 200 CV amb un parell màxim de 400 Nm disponibles des de 1. 750 rpm. Els dos arriben amb l’última tecnologia SCR i amb injecció d’additiu AdBlue.