Volkswagen Golf GTI 2020: coneixem més detalls

Els  companys alemanys d’Acte Motor und Sport ja han pogut fotografiar unitats camuflades rodant per la neu en fase final de proves.

VW Golf GTI 2020: 300 CV

Així ho anuncien avui AMS, assegurant que per la seva banda el Golf R , que arribaria més endavant, rondarà ja els 400. Si fins ara la gamma més esportiva del Golf es distribuïa entre els 245 CV del GTI, els 290 del GTI TCR i els 300 del Golf R, el nou VW Golf GTI 8 sobrepassarà de llarg els 250 CV.

Volkswagen Golf GTI 2020: todos los secretos del nuevo compacto deportivo

El Volkswagen Golf GTI 2020 neix de la plataforma MQB i serà més lleuger

Amb semblant potencial extret del motor 2.0 TSI turbo de 4 cilindres , el nou Volkswagen Golf GTI 8 hauria de presentar-se a mitjans d’any (probablement ja fins i tot en el Saló de Ginebra) per arrencar amb les seves primeres entregues durant la segona meitat de l’any. Això sí, aquesta mecànica comptarà també amb una important novetat, que serà el suport d’un nou sistema d’hibridació suau amb tecnologia de 48 V que Volkswagen ja està incloent en moltes variants de gasolina TSI. Amb aquest petit «suport elèctric», el nou Volkswagen Golf GTI 8 no només tindrà unes grans prestacions, sinó també uns consums més continguts.

Més esportiu

El nou model gaudirà d’una amortiguació revisada, un equip de frens més potent i una major lleugeresa garantida per el nou equipment modular MQB. Serà així al voltant de 50 kg més lleuger que l’actual, i la seva mecànica podrà associar a més tant a un canvi manual de 6 marxes com a una caixa automàtica DSG de doble embragatge i 7 velocitats .

Volkswagen Golf GTI 2020: todos los secretos del nuevo compacto deportivo

Volkswagen Golf 2020

Estèticament, i segons hem pogut veure en les primeres unitats camuflades del VW Golf GTI 8, el compacte oferirà respecte a les versions convencionals un frontal més agressiu , presidit per una graella en forma de niu d’abella i amb més entrades d’aire, a més de majors pneumàtics, llandes específiques , pinces de fre visibles en vermell, un aleró posterior més gran i un difusor de nou disseny .

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments