L’ Audi e-tron 2019 guanya 25 quilòmetres d’autonomia

Ara, el SUV elèctric declara un màxim de 436 quilòmetres amb una sola càrrega.

Els dubtes per l’autonomia dels vehicles elèctrics cada vegada es van dissipant més . Les marques estan avançant molt ràpid en aquesta tasca, com ho demostren Audi i el seu acabat d’estrenar e-tron 2019 , que tan sols uns mesos després del seu llançament, ja ofereix més distància amb una sola càrrega.

Els enginyers de la firma alemanya han trobat una manera d’incrementar 25 quilòmetres al SUV Top rate, de manera que, ara, disposa d’un màxim de 436, en cicle WLTP, sense haver de parar a carregar la bateria .

Com s’ha aconseguit? Integrant un nou tipus de frens i aconseguint que la transmissió sigui més eficient, al desconnectar el motor elèctric davanter, gairebé per complet, quan el tot camí no el necessita. De fet, només s’activa quan el conductor demanda més potència.

Un altre canvi significatiu en la versió 55 quattro és la bateria de 95 kWh, que ha vist millorada la seva capacitat utilitzable, fins als 86,5. Per si fos poc, Audi ha optimitzat la refrigeració.

Però encara hi ha més, ja que s’ha millorat la funció de recuperació de l’energia. D’aquesta manera, el cotxe aconsegueix guanyar més autonomia que abans i es produeixen més diferències entre els tres programes de retenció, seleccionables a través de les lleves del volant.

A efectes pràctics, l’e-tron 55 quattro arriba 436 quilòmetres d’autonomia, mentre que el Etron 50 quattro puja a 336. Per descomptat, aquesta actualització també s’implementarà en l’e-tron Sportback, que acaba de debutar al saló de Los Angeles.

Els preus de la gamma es mantenen tal com estan, sense cap tipus d’augment, i Audi ja admet comandes per als mercats europeus.

Aquesta millora tècnica ve acompanyada de la inclusió del paquet exterior S-line, que forma part de la dotació opcional de el vehicle. A més del kit estètic, amb un para-xocs específics, llandes d’aliatge de 20 polzades i spoiler més grans, principalment, el SUV integra la suspensió pneumàtica esportiva.

Per descomptat, totes aquestes millores són pròpies d’un restyling però tan sols ha passat mig anyde l’inici de la comercialització del cotxe.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments