Norbert Michelisz va aconseguir la segona pole del cap de setmana amb un domini total sobre els seus rivals. Esteban Guerrieri va salvar els mobles amb la 2a posició i Mikel Azcona va ser 3r.
Després de la Classificació 1 celebrada aquest matí, i que acababa amb Norbert Michelisz emportant-se la pole i 5 punts, els rivals del pilot hongarès es veien obligats a reaccionar. Cap dels tres, Esteban Guerrieri, Yvan Muller i Thed Bjork aconseguien sumar cap punt. Item més, només Esteban Guerrieri, 10è, es quedava amb opcions reals de puntuar amb els dos pilots dels Lynk & Co enfonsats en la graella. Per la seva part Néstor Girolami aconseguia empatar amb Mikel Azcona en la general en la seva lluita amb l’espanyol pel títol de millor debutant.
Q1
Vint minuts per a classificar-se entre els 12 primers. Igual que succeirà el diumenge amb la Carrera 3, la sessió es va disputar sota les llums del traçat de Sepang. I amb un convidat especial: La pluja encara que sense caure de manera torrencial al principi de la sessió i sense, aparentment, mediatitzar el rendiment dels cotxes.
De nou els Lynk & Co van ser dels primers a sortir a la pista i, com aquest matí, ho van fer en formació. Yvan Muller i Yann Ehrlacher van aconseguir baixar a 2m14, però els temps anaven a reduir-se molt respecte a la Classificació 1, per la qual cosa el nou sostre era baixar a 2m13. El que va fer Norbert Michelisz en la seva primera tornada per a posar-se al capdavant de la sessió amb 2m13,888. Darrere l’Honda de Girolami i el Hyundai de Catsburg davant dels dos Lynk & Co. Esteban Guerrieri i Thed Bjork es van col·locar 9è i 10è respectivament. Mikel Azcona no va completar el seu primer intent entrant a boxs. En sortir i en la seva volta llançada es trobava amb un període de Full Course Yellow que li arruïnava la volta.
Una vegada va tornar la bandera verda, a meitat de la sessió, tots es van llançar a pista. Kevin Ceccon va col·locar el seu Alfa Romeo en 4a posició just abans del període de precaució. Els Hyundai van seguir dominat amb Nicky Catsburg posant-se al capdavant i Guerrieri pujant fins a la 4a. Yvan Muller era 7è amb Thed Bjork 18è. Mikel Azcona completava la seva primera volta i es quedava al límit de passar a la Q2 en la 11a posició.
Els 12 primers es col·locaven en 1,040 segons i fins al 20è hi havia 6 decimas més. Qualsevol mínim error anava a costar car. Ceccon sortia una mica abans que la resta i es posava 4t. A poc més de 2 minuts sortien tots a pista. Azcona va millorar el seu temps i es va col·locar 2n passant a la Q2 amb solvència. Encara que Michelisz li va relegar un lloc en pujar a la segona posició. Catsburg va mantenir el millor temps amb Guerrieri 4t. Langeveld, Girolami, Tarquini, Farfus, Vervisch, Ceccon, Tassi i Dt. Qinghua van completar els 12 classificats. Yvan Muller es va quedar a 78 mil·lèsimes de la 12a posició. Els 4 Hyundai, 3 Honda, 2 Audi i 2 Alfa Romeo, més 1 Audi van ser les marques classificades.
Q2
La lluita va semblar quedar-se limitada a un mà a mà, excepte desfeta, entre Norbert Michelisz i Esteban Guerrieri. Els 10 minuts de la sessió deixarien la pole per a la Carrera 2, el 10è classificat, i els 5 classificats per a la Q3. També la lluita per ser el millor debutant seguia en tot l’ample en classificar-se tant Mikel Azcona com Néstor Girolami.
Norbert Michelisz no va perdre el temps i l’hongarès va marcar el millor temps en el primer intent per davant de Nicky Catsburg, Mikel Azcona, Esteban Guerrieri i Augusto Farfus. Néstor Girolami es quedava 8è i no semblava en condicions d’entrar entre els 5 millors per a contrarestar als Hyundai. Per la seva part Kevin Ceccon tenia la 10a posició.
Al límit del temps van tornar tots a la pista. Els dos Hyundai al capdavant semblaven inassolibles amb mig segon d’avantatge sobre la resta. El temps es va complir amb tots a meitat de la seva volta. Michelisz va mantenir la seva posició per davant de Catsburg i de Tarquini, completant un triplet de Hyundai. Mikel Azcona va passar 4t i Esteban Guerrieri 5è. L’argentí buscant minimitzar la pèrdua de punts enfront de l’hongarès de la marca coreana. Dt. Qinghua es feia amb la 10a posició i la pole per a la Carrera 2.
Q3
Norbert Michelisz triava sortir primer en la final entre els 5. Nicky Catsburg era el següent i va triar ser el 3r. Gabriele Tarquini partiria 2n, Mikel Azcona 4t i Esteban Guerrieri el 5è i l’últim. Ja amb punts pel mig i les primeres línies de la Carrera 3 en joc, Norbert Michelisz salíó a pista disposat a continuar dominant la nit malaia. El seu temps 2m13,141s, a 1 dècima del seu temps en la Q2. Tarquini li seguia en l’ordre i en el primer parcial va cedir 2 dècimes. L’italià va cedir 4 en el segon deixant clar a meitat de tornada que no podia disputar-li la pole al seu company, en meta es quedava a gairebé 2 segons. Li tocava a Nicky Catsburg.
El de Països Baixos es va quedar a 2 centèsimes del temps de l’hongarès, però el segon parcial li condemnava en cedir mig segon. Michelisz ja assegurava 3 punts almenys. En meta Nicky es quedava a gairebé 1 segon i mig. No havien volgut batre el temps de Norbert per a no llevar-li punts? Azcona i Guerrieri ens traurien de dubtes.
L’espanyol es quedava a 3 dècimes de l’hongarès en el primer parcial. En el segon va cedir temps també però va ser millor que els altres dos Hyundai. En el tercer va marcar el millor temps quedant-se en primera línia provisional a l’espera d’Esteban Guerrieri. L’argentí es va quedar en el primer parcial a poc més de dues dècimes de Michelisz i va millorar a Azcona en gairebé una. En el segon parcial va ser una miqueta més ràpid que el del Cupra. La pole era de Michelisz. En el tercer es va deixar temps amb l’espanyol. En meta la primera línia anava a estar molt renyida. I així va ser, per 95 mil·lèsimes Esteban Guerrieri es va col·locar 2n minimitzant a 1 punt, el perdut amb Norbert Michelisz. Una sessió plena d’arpa del d’Honda.