Kia Optima 2020: ja tenim dades i imatges oficials

La nova generació de la berlina Kia K5 (a Europa, aquest model adopta la denominació Optima ) ja està a la venda a Corea del Sud. En un comunicat oficial, la marca asiàtica ha confirmat que aquesta nova berlina anirà estenent la seva comercialització a la resta de mercats de el món, entre ells el continent europeu (amb la denominació Optima) .

El nou Kia K5 2020 (Optima 2020) estableix una nova direcció en el llenguatge de disseny de la marca. Al frontal, el nou disseny «Tiger nostril Evolution» passa a integrar la graella davantera i els fars. Segons el fabricant asiàtic, el nou Kia K5 (Optima) adopta un caràcter més modern, esportiu i audaç.

Per sobre de la graella davantera de l’Kia K5 / Optima 2020 , el capó contornejat profund i el para-xocs característic emfatitzen les línies suaus a la part davantera de l’automòbil i milloren la seva presència. El perfil mostra una major sensació de musculatura que el seu predecessor, amb la carrosseria estrenyent lleugerament en el punt mig entre els passos de roda. Un plec distintiu recorre la longitud lateral de la carrosseria, mentre que les insercions de crom en les finestretes sense marc afegeixen un major impacte visual que s’estén cap a la seva inclinada caiguda posterior de sostre.

Kia Optima 2020: motoresport.cat

El nou Kia K5 / Optima 2020 és més llarg i ample que el seu predecessor. La longitud de el nou model s’ha ampliat 50 mm fins als 4.905 mm i l’amplada ha crescut 25 mm fins als 1.860 mm.

L’oferta de llandes d’aliatge de l’Kia K5/Optima 2020 inclou nous dissenys en diàmetres de 16, 17, 18 i 19 polzades, segons mercats.

Kia K5 / Optima 2020: els seus motors

Per al mercat europeu , de moment no s’han confirmat els motors que finalment adoptarà el Kia Optima, tot i que sí que s’han anunciat els propulsors per al K5 / Optima per a altres països.

Kia Optima 2020: primeros datos e imágenes oficiales de la nueva berlina

En el cas de l’ mercat europeu , és d’esperar que el nou Kia Optima 2020 adopti una versió híbrida endollable amb 205 CV de potència màxima i un consum mitjà homologat de 1,5 l / 100 km. Tampoc caldria descartar una o dues variants d’hibridació suau amb sistema de 48V similars a les que ofereix el SUV Sportage , amb motor dièsel 1.6 CRDi en nivells de potència de 115 i 136 CV.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments