Els plans per a la electrificació total de les flotes de cada fabricant s’acumulen, de manera que el calendari de llançaments ja comença a tocar tots els pals, des de grans SUV fins a petits utilitaris. Un context en el qual les firmes intenten cobrir-les unes a les altres i cada anunci és constat amb un altre de similars característiques.
Semblava estrany, per tant, que no tinguéssim notícies d’una berlina esportiva i elèctrica de BMW. Amb el Porsche Taycan al mercat, l’Audi e-tron GT i coneixent que el Mercedes EQS començarà a fabricar-se a partir de 2021, era estrany que no tinguéssim una resposta de BMW.
Però els rumors ja han començat. Des de Carscoop anuncien que en els propers anys veurem un BMW i6, una berlina coupé de quatre portes que serà la insígnia elèctrica de la marca en aquest segment. Una aposta decidida pel luxe i l’esportivitat que serà purament zero emissions.
Segons aquest mitjà, no ho veurem al mercat fins 2024 i el seu disseny beurà directament del mostrat en el BMW Sèrie 8 Gran Coupé, de què també heretarà tota la filosofia en la qual es conjuga diversió, comoditat i l’ocupació dels millors materials.
Quant a les seves capacitats tècniques, es creu que el BMW i6 comptarà amb dos motors elèctrics, un 204 CV de potència i un altre de 340 CV de potència, capaços de lliurar fins 544 CV de potència a l’hora de treballar a el mateix temps. Xifres que s’augmentaran en una versió encara més radical, amb dos motors de 340 CV. L’objectiu, destronar un Porsche Taycan Turbo que s’ha avançat als seus rivals.
Quant a la capacitat de les bateries , ja es parla de dues opcions. La primera d’elles, més modesta, comptarà amb capacitat per a 90 kWh, uns 560 quilòmetres en cicle WLTP. Per la seva banda, l’opció més cara elevarà aquesta xifra fins als 120 kWh o 700 quilòmetres.