L’Audi e-tron GT elèctric, el coneixerem el 2020

L’Audi e-tron GT va ser presentat a finals de 2018 com un avançament del cotxe de producció.

El que encara no és clar és si les tres versions de l’e-tron GT oferiran les mateixes especificacions i xifres de potència que les tres variants del Taycan, encara que el lògic seria pensar que l’e-tron GT ‘bàsic’ podria oferir una xifra de potència menor a aquests 530 CV del Taycan 4S, ja que parlem d’un model que hauria de ser una mica més assequible que el Porsche.

Amb versions S i RS

La berlina elèctrica d’Audi tindrà, com és lògic, versions S i RS de tall esportiu, amb majors xifres de potència. No obstant això, i a l’inrevés que en el cas del Taycan (que va aterrar primer amb Turbo i Turbo S), els rumors asseguren que primer es llançaran el model S, i ja més endavant arribarà l’e-tron RS signat, per Audi Sport, que probablement no coneixem fins 2021.

La divisió Audi Sport, que en 2019 ha estat molt ocupada llançant infinitat de models (RS 6 Avant, RS Q3, RS Q8…), també està treballant ja en altres models ‘electrificats’, com és el cas de l’Audi RS 4 Avant, que en la seva pròxima generació serà un híbrid endollable.

Finalment, cal apuntar que Audi ja està preparant un nou SUV lliure d’emissions i també existeix la possibilitat que la marca reprengui la belief d’un superdeportivo 100% elèctric, com l’Audi R8 e-tron llançat en 2015, encara que es cube que també serà una edició limitada.

Font: Autocar

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments