El grup VAG segueix amb l’expansió del cotxe elèctric

Fa relativament poc, et mostràvem unes fotos espia del SEAT e-Born , el model elèctric que seguirà el camí marcat pel Volkswagen ID.3 , el compacte amb el qual compartirà múltiples elements, incloent el tren motriu i la nova plataforma modular MEB.

Després de la seva arribada al mercat, abans d’acabar aquest any, sospitem que altres marques de el Grup Volkswagen seguiran aquest camí. Sense anar més lluny, Audi , un fabricant que hauria de continuar amb l’expansió de la seva gamma e-tron.

Ara bé, si el e-Born té un toc passional en el disseny, i el ID.3 un punt d’elegància, aquest render aconsegueix combinar les dues facetes. Una cosa que s’aconsegueix, en part, amb la integració de la tradicional graella singleframe, grans entrades d’aire, uns afilats grups òptics i unes llandes d’aliatge de generoses dimensions.

Per la seva banda, la part posterior mostra uns traços nets, amb uns estilitzats pilots, que queden units per una tira de díodes lluminosos, com ja és tendència en alguns models de la marca alemanya.

Actualment, l’ID.3 es a la fàbrica de Volkswagen a Zwickau, on també s’acoblarà el SEAT e-Born. De fet, l’empresa alemanya segueix invertint en la planta i, a partir d’2021, fabricarà fins 330.000 vehicles totalment elèctrics a l’any.

En total, es construiran allà sis models basats en la plataforma MEB, entre Volkswagen, Audi i SEAT, el que farà de Zwickau «la major i més eficient planta de cotxes elèctrics d’Europa».

Fins que coneguem més dades al respecte dels plans de la firma dels quatre anells, et deixem amb les imatges de què serà el representant espanyol en la categoria.

Font: Kleber Silva en Behance

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments