Fórmula 1: Les audiències de televisió augmenten per tercer any consecutiu

L’audiència total acumulada de televisió és d’1.922 milions, la més gran des 2012, fet que suposa un augment de el 9% comparada amb la de 2018. És el tercer any consecutiu que augmenten les audiències.

Un cop més, els cinc principals mercats amb més audiència són Brasil, Alemanya, Itàlia, Regne Unit i Holanda, totes elles amb audiències de més de 100 milions. Entre els 20 mercats principals, el que més ha augmentat les audiències és Polònia, amb un 256%, sens dubte a causa de la tornada de Robert Kubica a la F1.

Pel que fa a visitants únics, durant 2019 hi ha hagut poques variacions entre el «high 20» dels mercats, amb 405,5 milions (+ 0,3%), mentre que a nivell mundial, hi ha hagut algun descens (-3,9%), amb una xifra total de 471 milions. Brasil, Xina, Alemanya, USA i Itàlia són els 5 mercats més importants. Els més destacats van ser: Polònia amb un increment del 569,7%, amb 8,4 milions d’espectadors, i Orient Mitjà (+ 239, 6%) amb 17,6 milions.

19 dels 21 Grans Premis de 2019 van tenir una audiència acumulada més gran que en 2018. El GP d’Itàlia va ser el més vist de l’any, amb 112 milions (+ 20%), major fins i tot que el de Mèxic de 2016. Uns altres 3 Grans Premis van tenir més de 100 milions de televidents: Mònaco, Brasil i Alemanya.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments