- Els esbossos de disseny oficials mostren la versió esportiva de gamma alta de la quarta generació OCTAVIA
- El primer model ŠKODA RS híbrid endollable combina prestacions i sostenibilitat
- Els detalls esportius subratllen el dinàmic llenguatge de disseny del cotxe més venut de ŠKODA
ŠKODA està caldejant l’ambient per al nou Octavia RS iV. El fabricant txec ha revelat tres esbossos de disseny que mostren la versió esportiva topall de gamma de la quarta generació OCTAVIA, que celebrarà la seva estrena mundial el 3 de març durant el Saló de l’Automòbil de Ginebra. Els emblemàtics detalls RS posen l’accent en el dinàmic llenguatge de disseny del best seller de ŠKODA, de proporcions elegants, les dimensions de les quals han crescut lleugerament respecte a les del seu predecessor. Com a primer model ŠKODA RS dotat d’un propulsor híbrid endollable, el OCTAVIA RS iV és únic en la forma que té de combinar la versatilitat d’un familiar amb les prestacions d’un esportiu, de manera sostenible i eficient.
Vint anys després de l’estrena del primer OCTAVIA RS
L’ŠKODA OCTAVIA RS iV està llest per a obrir un nou capítol del que s’ha convertit en una notable història d’èxit. El OCTAVIA RS és extremadament popular entre la sèrie de models; en els tres principals mercats europeus de ŠKODA, Alemanya, Regne Unit i Suïssa, un de cada cinc OCTAVIAs lliurats als clients és un model RS. Els clients aprecien la combinació d’un interior de proporcions generoses, versatilitat i prestacions esportives. Equipat amb un propulsor híbrid endollable amb 180 KW (245 CV) de potència, el nou OCTAVIA RS iV ofereix un estalvi de carburant superior i baixes emissions de CO₂, la qual cosa el fa particularment sostenible.
Els esbossos de disseny revelen el OCTAVIA RS iV en format berlina d’estil cupè, així com en una versió COMBI familiar. Els elements de disseny més cridaners són la graella ŠKODA de color negre i el faldó esportiu davanter amb grans preses d’aire i detalls distintius de color negre. Grans llandes d’aliatge, difusors davant i darrere, i els alerons en la porta gran posterior i en la vora posterior de la línia de sostre del COMBI ressalten l’atractiu dinàmic del OCTAVIA RS iV.