Aston Martin Vantage Roadster 2020, arriba la versió descapotable

Ja fa més de dos anys que Aston Martin va presentar el seu nou, el Vantage Coupé , i ho hem vist en diferents versions, inclòs el Vantage AMR 2019 pensat per a circuit, edicions especials o variants de competició, però faltava la segona carrosseria de el model.

El model ja està disponible, amb un preu a Alemanya de 157. 300 euros, i els lliuraments arrencaran a el segon trimestre de 2020.

Com el coupé, aquest descapotable amaga sota el capó davanter el motor 4.0 V8, biturbo i d’origen Mercedes-AMG. Ofereix els mateixos 510 CV de potència a 6.000 rpm, així com un generós parell motor màxim de 685 Nm, entre 2.000 i 5.000 voltes. El consum mitjà homologat (WLTP) és de 11, 6 litres cada 100 quilòmetres, mentre el dipòsit de gasolina té una capacitat de 73 litres.

La transmissió és automàtica amb convertidor, de vuit velocitats, i està signada per l’especialista ZF. Lògicament, parlem d’un model de propulsió posterior, exclusivament.

El Vantage Roadster 2020 anuncia una acceleració de 0 a 100 km/h en 3,8 segons, així com una velocitat màxima de 306 km/h. Aquestes xifres suposen que sigui tres dècimes de segon més lent en acceleració que el Vantage de sostre fix (3,5 segons), i també 9 km/h menys veloç, pel que fa a velocitat màxima (315 km / h declara el coupé).

El descapotable guanya només 60 quilograms de pes (1. 628 quilos en full), respecte a el Vantage convencional, i gaudeix d’una capota de lona d’accionament elèctric, el mecanisme és capaç de plegar-la i desplegar-la en menys de 7 segons, circulant a una velocitat de fins a 50 km / h, segons el fabricant britànic.

Dit això, equipa un diferencial posterior amb clutch a watch on electrònic, un sistema de repartiment selectiu de parell i la suspensió adaptativa també és la mateixa que la de l’ coupé; és a dir, de dobles triangles davant i multibraç darrere, encara que amb una posada a punt específica. Les maneres de conducció, per la seva banda, reben els noms de Sport, Sport + i Discover, i afecten tant a la pròpia suspensió com a el conjunt propulsor.

Amb motiu d’aquest llançament, la gamma Vantage ofereix ara una graella davantera alternativa a la ‘hunter’ que lluïa el model fins ara, anomenada ‘penell’. També hi ha nous dissenys de llandes d’aliatge, que de sèrie són de 20 polzades i van calçades amb pneumàtics Pirelli P Zero, en mesures 255 / 40 R 20 i 295 / 35 R 20.

Pel que fa a l’equip de frens, hi ha discos d’acer de 400 mil·límetres de diàmetre en l’eix davanter, i de 360 mil·límetres al darrera. Finalment, cal apuntar que el Vantage Coupé oferirà també, a partir d’ara, la caixa de canvis handbook de set velocitats, que fins al moment només estava disponible en l’edició limitada AMR

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra amb la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments