WRC: Presentat l’itinerari Ral·li de Finlàndia 2020

El recorregut compta amb trams nous i clàssics


La vista general del recorregut revela de nou especials ràpides repetides dins dels bucles del matí i la tarda del divendres, la qual cosa significa que els espectadors poden veure fàcilment dos trams de la mateixa etapa sense haver d’esperar tot el dia. Igualment, totes les especials es repeteixen dues vegades. El ral·li també està funcionant ara en una zona geogràfica més petita.

El dijous s’inicia de nou amb el shakedown a Vesala, fet en 2018. Enguany és una mica més curt i invertit, una de les especials més ràpida del ral·li.

Harju ha mantingut el seu lloc com la súper especial del dijous i divendres. No obstant això, ara Laajavuori tanca el dissabte i es repeteix com a Power Stage el diumenge. Per a aquesta segona etapa, el tram es fa en un bucle però estenent la longitud fins a 8 km. Aquesta és una gran solució per als espectadors, però la durabilitat de l’estat del terreny està en dubte.

El divendres comença amb el bucle del diumenge dels anys anteriors, Laukaa i Ruuhimäki. Es posa més interessant a la tarda. Hi ha una altra vegada un bucle repetit de tres especials. La primera d’elles és ni més ni menys que Humalamäki, un clàssic dels espectadors que no es corre des de 1985. És probablement el tram més ràpid del ral·li.

El següent és Ässämäki, que és una de les especials més noves del ral·li, feta per primera vegada en 2018. Ara està invertida, la qual cosa significa que el començament és completament nou, mentre que el final és familiar a l’Halinen de 2016-2017.

Sahloinen-Moksi és un tram nou, però essencialment és la mateixa especial Surkee de 2010. Ara el tram comença 2,5 km abans, en els camins que es van utilitzar des de 1992 a 1995 en les especials Sahloinen i Surkee. Una secció de Sahloinen-Moksi va ser realitzada l’any passat com Moksi, però en la direcció oposada.

El dissabte és en gran part el mateix que l’any anterior. Pihlajakoski, Päijälä i Kakaristo no han canviat. D’ells, Päijälä és novament l’especial més llarga del ral·li, amb poc més de 22 km. No obstant això, la quarta etapa Arvaja és un tram usat per última vegada en 1987.

Abans del tram de Laajavuori, el diumenge comença amb dues passades per Oittila, fetes en el mateix format que l’any passat.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments