El Consell Mundial de la FIA va aprovar els principis generals de la plataforma de convergència entre els hipercotxes i els LMDh.
La plataforma mantindrà l’actual Reglament Tècnic de la FIA, inclòs el Hypercar Le Mans. L’Hipercotxe de Le Mans i el LMDh s’uniran sota una sola categoria superior del WEC de la FIA.
LMDh es basarà en un nou xassís, comú entre el FIA WEC i IMSA WeatherTech SportsCar – DPi class.
Els LMH i els LMDh (Le Mans Daytona hybrid) competiran junts en una categoria única que podrà competir dins del Mundial de Resistència de la FIA, mantenint els reglaments tècnics que actualment ja estaven escrits, però igualant el rendiment de tots dos conceptes a través de paràmetres com el rendiment de la unitat de potència, les característiques aerodinàmiques i el pes s’alinearan tant per als hipercotxes de Le Mans com per als cotxes LMDh per a assegurar que tots dos funcionin en la mateixa finestra de rendiment (EoT).
Quant al calendari, es confirmen les entrades del Circuit de Monza i el de Kyalami, tots dos amb dues cites de 6 Hores (Silverstone passa de 4 a 6 hores), mentre que Bahrain i Sebring es quedaran com a úniques carreres de 8 Hores i les 24 Hores de Le Mans, les primeres amb la nova reglamentació, s’emplacen per al 12-13 de juny de 2021.
Data | País | Cursa |
5 – 9 -2020 | Reino Unido | 6 h de Silverstone |
4 -10 – 2020 | Italia | 6 h de Monza |
1 – 11- 2020 | Japón | 6 h de Fuji |
5 – 12 – 2020 | Bahréin | 8 h de Bahréin |
6 – 2 – 2021 | Sudáfrica | 6 h de Kyalami |
19 – 2 – 2021 | Estados Unidos | 1000 milles de Sebring (8 horas) |
24 – 4 – 2021 | Bélgica | TOTAL 6 H de Spa-Francorchamps |
12-13 – 6- 2021 | Francia | 24 h de Le Mans |