DTM: Audi presenta els seus colors per al 2020

En 2019, l’Audi RS 5 DTM va ser el cotxe a batre en el DTM. Per al projecte «defensa del títol», el cotxe guanyador del campionat ha estat optimitzat en alguns detalls. Al mateix temps, Audi li ha donat als sis cotxes de fàbrica una nova aparença.

El dissabte, Audi va presentar el RS 5 DTM del defensor del títol René Rast (D) a les xarxes socials. Ara segueixen els dissenys dels altres cinc cotxes RS 5 DTM d’Audi, que seran conduïts per Loïc Duval (F), Robin Frijns (NL), Jamie Green (GB), Nico Müller (CH) i Mike Rockenfeller (D) en 2020.

Mike Rockenfeller, campió del DTM de l’any 2013, conduirà un Audi RS 5 DTM amb el vestit blau i groc de TWIN BUSCH, especialista en equipament professional per a tallers d’automoció. Loïc Duval conduirà un Audi RS 5 DTM vermell-gris amb els colors del filtre d’aire de BMC. L’empresa italiana, que desenvolupa i ven filtres d’aire, ja va estar present en l’Audi RS 5 DTM de Duval en la «Carrera dels Somnis» conjunta del DTM i el SUPER GT en Fuji al 2019.

Els fans de Jamie Green hauran d’acostumar-se a un nou look: Aquesta temporada, el pilot de DTM amb més anys en la graella, conduirà l’Audi RS 5 DTM negre-grisenc Akrapovič. Per contra, Nico Müller i Robin Frijns continuaran competint amb els colors de Castrol EDGE (verd-blanc) i ARAL ultimate (blau).


Regulacions tècniques per al 2020

Audi Sport confia en el RS 5 Coupé en el DTM des de 2013. D’acord amb les noves regulacions, el cotxe guanyador del campionat de la temporada passada competirà en la temporada 2020 amb una sèrie de canvis detallats destinats a fer el DTM encara més excitant i rendible.

Els canvis tècnics no estan permesos per les regulacions de la Classe 1 introduïdes per al DTM en 2019, que estan dissenyades per a una competició anivellada i eficient en costos. Per tant, la base de l’Audi RS 5 DTM de l’any 2020 correspon al cotxe del campió de 2019. Amb les regulacions de la Classe 1, que també formaran la base del Campionat Japonès de SUPER GT a partir de 2020, el DTM de l’any passat va iniciar tècnicament una nova era.

La introducció de la tecnologia turbo ha donat al DTM una connexió més forta amb el desenvolupament de cotxes de carretera. El motor TFSI de l’Audi RS 5 DTM de l’any model 2020 té una potència de motor reduïda en al voltant d’un cinc per cent en comparació amb l’any anterior.

Per a la temporada 2020, el DTM ha reduït la quantitat de combustible que pot arribar al motor per hora de 95 a 90 quilograms. Mitjançant la funció «Push-to-Pass», la potència del motor pot ser augmentada a prop de 640 cavalls a curt termini, com en 2019. Això hauria de fer les carreres encara més emocionants.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments