Les primeres unitats del Seat León es podran lliurar durant el mes d’abril. Al llarg de la setmana podrem informar sobre els preus que tindran, tot i que ja se sap que a França arrencaran sobre els 21.370 euros .
Aquesta quarta generació disposarà, com a les anteriors, de versió de cinc portes i familiar, Sportstourer. Quant als sistemes de propulsió, l’oferta la compondran motors de gasolina (TSI), dièsel (TDI), híbrids endollables (eHybrid), mild hybrid (ETSE ) i gas natural (TGI), encara que no tots estaran disponibles des del mateix moment de la comercialització.
Seat León 2020: motors i equipament
La gamma a gasolina arrencarà amb el 1.0 TSI de 110 CV (la versió amb DSG arribarà més endavant, de manera que inicialment només amb canvi manual), a què seguiran els 1.5 TSI i 1.5 ETSE de 150 CV.
En dièsel, seran dues les versions disponibles, totes dues amb el 2.0 TDI com a protagonista: una amb 115 i una altra amb 150 CV, aquesta en principi sempre DSG, després amb caixa manual.
Entre totes dues es situarà el TGI amb etiqueta Eco, amb 130 CV , el llançament encara s’endarrerirà uns mesos, mentre que el León eHybrid amb etiqueta Zero, amb un 1.4 TSI (la fórmula és la mateixa de la que s’usa en el VW Golf GTE) combinat amb un motor elèctric amb 204 CV, el límit de potència de la gamma. Aquesta versió també es sumarà a l’oferta al llarg de l’any.
Aquests motors es combinaran amb cinc acabats en el mercat francès que podrien tenir el seu equivalent: Reference, Style, Style Business, Xcellence i FR . Aquests dos últims, a França, porten el cognom One que, al menys fins al moment, mai s’ha emprat en els models que conformen la gamma espanyola.
L’equipament bàsic del Seat León
El Reference comptarà ja amb, a més de sis coixins de seguretat , amb ajudes com la frenada assistit amb detecció de vianants i ciclistes, l’assistent de manteniment de carril , limitador i control de velocitat de creuer o trucada d’emergència . També amb llantes d’aliatge de 16 » , climatitzador monozonal, alçavidres alçavidres en les quatre portes, volant multifunció, fre de mà elèctric, pantalla tácil de 8, 25 «, ordinador de viatge amb pantalla de 3,5» i Bluetooth. Aquest nivell es combinaria, en el cas de la carrosseria de cinc portes, amb els motors 1.0 TSI de 110 CV, 1.5 TSI de 150 CV i 2.0 TDI de 115 CV, amb canvi manual; a més dels 1.5 ETSE i 2.0 TDI de 150 CV, tots dos amb caixa DSG. El Sportstourer utilitzaria únicament els TSI, ETSE i TDI de 150 CV.