La gamma Subaru 2020 ha vist millorat el seu atractiu amb la generalització de l’etiqueta Eco a tots els seus integrants a l’afegir la hibridació als XV i Forester. Suposa la segona interpretació tecnològica per accedir a l’etiqueta Eco a l’afegir-se a les versions bifuel de GLP existents, i converteixen el BZR en una rara avis per la doble excepció que aporta a la gamma Subaru a l’ésser l’única proposta sense etiqueta ECO i seva condició de propulsió posterior, aliena a la clàssica tracció integral simètrica de Subaru.
Tant el Subaru XV com el Subaru Forester mantenen el seu motor 2.0 atmosfèric d’injecció directa de gasolina i 110 kW de potència màxima (150 CV entre les 5. 600 i les 6. 000 rpm), a què s’afegeix un motor elèctric auxiliar de 12, 3 kW. Aquest s’integra en la pròpia caixa de canvis Lineartronic i afavoriria una certa reducció de l’consum, estimada en un 17, 5% en l’extint cicle NEDC, si bé el seu consum mitjà combinat oficial es va fins als 8,1 l / 100 km en el cas de l’Forester i 7,9 en el cas de la XV 2 litres, denominat en aquest cas 2.0i Hybrid per diferenciar-ho de les variants amb motor de 1 , 6 litres que segueix comercialitzat.
Denominada e-Boxer per Subaru, aquesta tecnologia híbrida afavoreix que el motor elèctric s’encarregui d’alimentar els elements auxiliars, a més de servir com a assistent puntual a el motor tèrmic. En aquest cas compensa amb 66 Nm el lliurament de parell dels motors tèrmics especialment quan es circula a baix règim, quan un motor atmosfèric mostra notables mancances i el propulsor de cilindres horitzontals de Subaru es troba lluny dels 194 Nm de parell que anuncia a 4. 000 rpm. Com micro híbrid que és, no compta amb potencial de circulació en mode 100% elèctric, cosa lògica donada la seva bateria de poc més de 0,5 kWh.
Una adaptació mecànica en els Impreza, XV, Levorg i Outback augmenta el seu atractiu a l’incorporar la possibilitat d’utilitzar GLP -Autogás, gas liquat de petroli en qualsevol cas-, el que li permet tant utilitzar un combustible pràcticament un 50% més econòmic que la gasolina com accedir a l’atractiva etiqueta Eco. Aquest gas afavoreix una reducció d’entorn del 15% en les emissions de CO2, si bé produeix un increment de consum que pot aproximar-se al 30% respecte a quan està cremant gasolina d’95 octans.