Fórmula 1: El campionat 2020 podría començar a Europa a porta tancada

La F1 continua buscant tots els mitjans possibles per a tenir una temporada amb el major nombre de carreres. Ross Brawn ha anunciat un número ambiciós si les carreres comencen al juliol.

El moment és crític i totes les idees han de ser analitzades per a fer front al que és probablement una de les fases més fosques de la F1. Ja hi ha vuit carreres ajornades i una cancel·lada i la tornada a la normalitat no es produirà tan aviat. La F1 necessita fer el màxim nombre de carreres per a garantir el mínim rendiment i així també assegurar que els equips rebin els premis deguts i sobrevisquin a la crisi.

Ross Brawn creu que si les carreres comencen al juliol, serà possible fer-ne 19:

«Vuit carreres és el mínim que podem tenir en un campionat mundial», va dir Ross Brawn, el director de la Fórmula Un, a Sky Sports F1. «Podríem tenir vuit carreres a partir d’octubre. Així que el punt de no retorn del campionat, seria a l’octubre.

«Però sempre hi ha una possibilitat que puguem estendre la temporada l’any que ve. Això està sent explorat. Podem anar fins a gener per a acabar la temporada? Hi ha tot tipus de complicacions, com pots imaginar. Si poguéssim començar a principis de juliol, podríem tenir una temporada de 19 carreres. Tres carreres, un cap de setmana sense carreres, tres carreres, un cap de setmana sense carreres».

«Hem examinat tota la logística i creiem que podem fer una temporada de 18 o 19 carreres si podem començar a principis de juliol. L’elecció és entre aquests dos números».

Brawn va afegir que «podem tenir uns quants caps de setmana de carreres de dos dies» i que la Xina seria el principal contendent per a un esdeveniment condensat, suposant que el campionat pugui viatjar al país.

També es va indicar que començar la temporada amb només el personal essencial i sense espectadors és una direcció probable.

«La nostra opinió és probablement que un començament a Europa serà favorable i que fins i tot podria ser un esdeveniment tancat», va dir.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments