Jim Glickenhaus va confirmar que serà l’estructura francesa l’adaptació d’un motor de quatre cilindres, que es pot trobar en diverses màquines WRC , per al SCG 007 el projecte que pretén portar Scuderia Cameron Glickenhaus al WEC.
Fundada a 1970, Pipo va fabricar motors per a cotxes famosos de ral·li, inclòs el Hyundai i 20 WRC, Ford Focus WRC i Peugeot 206 WRC.
«Pipo va convertir el motor WRC turbo amb quatre cilindres més espectacular del món» , va dir Glickenhaus a Sportscar 365.
«És un motor bonic i el seu somni, com el meu, és anar a Le Mans i guanyar. Junts, van proposar – si construir-ne dos dels seus motors WRC, situats en un bloc comú, amb un cigonyal pla, i tindríem un V8 que pot produir 870 cv. »
«Estem pagant el desenvolupament, però no tindrem cap problema per permetre que altres equips el comprin en LMH o LMDh, menys potent. Pipo proporcionarà el motor twin-turbo V8 que, en un Hypercar, pot produir 870 CV o que pot ser compatible amb l’especificació híbrida a utilitzar en un LMDh. Aquest motor es troba al dinamòmetre en la seva forma de quatre cilindres, funcionant 50% de l’energia que necessitem Properament crearem el V8.»
El pla inicial preveia l’ús d’un motor Alfa Romeo, però la demanda d’Aston Martin (que va abandonar el projecte) per augmentar la potència va obligar al canvi:
«Quan Aston va entrar i va exigir que s’incrementés la potència, no es va poder extreure aquesta potència del V6 twin-turbo. El motor Alfa Romeo ue es basava en un motor de cotxe de carretera «, va suggerir Glickenhaus
«Aquesta era una versió V6 del motor Ferrari 488. Podia produir 650 cv per a la resistència durant 30 hores, però no podia fer el mateix amb 870 cv. ”