L’Audi A6 Wagon també serà híbrid endollable

L’Audi A6 Avant també tindrà en breu una versió híbrida connectada amb zero emissions durant uns 50 quilòmetres. La furgoneta de la marca alemanya estarà disponible a la segona meitat del 2020.

Continuant la forta ofensiva d’Audi en l’àmbit de l’electrificació, la següent aposta és l’A6 Avant 55 TFSIe quattro, que combina altes prestacions, amb un consum reduït i versatilitat d’operació sense emissions de gas.

Motors

Combinant un motor de 2,0 TFSI amb 252 CV i un motor elèctric amb 105 kW de potència i 350 Nm de parell, el valor total de potència és de 367 CV (270 kW), mentre que el parell màxim va fins el 500 Nm a 1250 rpm. El consum anunciat és de 1,9-2,1l / 100 km en el cicle WLTP, mentre que el valor de les emissions de CO2 varia entre 44 i 48 g / km.

La caixa del canvi és un S tronic automàtic de set velocitats, que fa ús de la tecnologia ultra-eficient d’Audi per transferir la potència del conjunt als dos eixos (tracció quattro).

Potència i autonomia

L’autonomia elèctrica d’aquest A6 Avant supera una mica més de 50 quilòmetres (51, exactament).

En termes de rendiment, aquest Audi pot accelerar de zero a 100 km / h en només 5,7 segons, mentre que la velocitat màxima està limitada a 250 km / h. En mode elèctric, aquest límit és de 130 km / h per protegir l’autonomia de la bateria d’ió de liti amb una capacitat de 14,1 kWh. El consum energètic anunciat és de 17,6-18,1 kWh / 100 km. Quan es connecta a la presa de sortida, amb un cable tipus 3, els clients poden connectar la furgoneta a una estació pública amb una càrrega de fins a 7,4 kW, que recarrega la bateria en unes 2,5 hores.

Gestió automàtica de l’autonomia

Un dels conceptes proposats per Audi per a aquesta versió és el de la gestió automàtica de la càrrega de la bateria, amb la possibilitat d’utilitzar el mode elèctric sempre que sigui possible. Tot i això, hi ha tres modes d’ús a l’opció del conductor: “EV” per a la conducció 100% elèctrica, “Híbrida” d’ús mixt i “Hold”, que reserva la càrrega de la bateria per a un ús posterior, per exemple, a la ciutat. .

En el mode «Híbrid», s’utilitza un concepte de funcionament predictiu que garanteix la màxima eficiència quan sigui possible, permetent la major part del viatge sense emissions, mentre que es recarrega la bateria amb el motor de combustió quan sigui possible.

Per fer-ho, utilitza dades de l’estil de navegació, de trànsit o de conducció, juntament amb les dades recollides per càmeres i sensors de radar. L’univers d’aplicacions integrat d’Audi està disponible per a aquest model, amb l’aplicació “myAudi” que permet gestionar paràmetres com ara l’aire condicionat des de distància (utilitzant la bomba de calor que aprofita la calor dels components del sistema elèctric d’alta tensió).

La col·locació de la bateria a la secció posterior, però, elimina certa versatilitat de la furgoneta, ja que el volum de càrrega baixa fins als 405 litres, tot i que el sòl de càrrega és pla. Baixant la part posterior dels seients posteriors, la capacitat augmenta fins a 1535 litres més expressius.

Els equips associats a aquesta versió són més esportius, gràcies al paquet exterior de la línia S, amb elements negres, com ara les cobertes de miralls posteriors i les finestres tintades. A més, tindràs fars LED Matrix, seients esportius, aire condicionat de quatre zones, cabina virtual Audi amb pantalla de 12,3 polzades, suspensió esportiva, rodes de 19 polzades i pinces de fre vermelles.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments