Volvo portarà a Europa el sistema de «Vallet Maintenance» utilitzat als EUA

El sistema es va llançar als Estats Units amb un enorme èxit i així el portarà a Europa.

Es denomina «Recollida i lliurament de manteniment de Volvo» i, en essència, és una manera de controlar la dispersió de la SARS Cov-2 recollint el vehicle a casa del client per tal de fer-ne el manteniment i retornar-lo, esterilitzat adequadament, al client. .

D’aquesta manera no hi ha contacte entre el client i el concessionari i el pla de manteniment es pot dur a terme sense risc.

Per fer-ho, només cal posar-se en contacte amb el distribuïdor, programar la reparació i esperar que agafin el cotxe en la data de venciment. El sistema «Volvo Valet» té una aplicació que permet als clients conèixer on es troba el seu cotxe en temps real i rebre notificacions sobre el progrés del manteniment o reparació sol·licitada. Després, el cotxe es retornarà pel mateix procés.

El sistema es llançarà primer al Regne Unit, després a Alemanya, Bèlgica, França, Espanya, Dinamarca, Grècia, Hongria, Irlanda, Noruega, Polònia, Suïssa i Portugal.

Als Estats Units, l’èxit ha estat enorme i això va animar Volvo a portar el programa a Europa després d’oferir una cosa similar a la Xina a través de la plataforma xinesa “WeChat”. Recordem que Volvo també ha llançat un servei de venda en línia a tot Europa que s’ha actualitzat amb un sistema de “chat en viu” que permet una major interacció entre client i distribuïdor i una personalització del servei total.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments