BMW X2 xDrive25e PHEV: la nova versió híbrida endollable

En la seva clara ofensiva pel vehicle electrificat, BMW ha presentat el nou X2 xDrive25e PHEV. Darrere d’aquest nom s’amaga la versió híbrida endollable del SUV compacte i esportiu dels germans que arribarà al mercat espanyol a partir del mes de juliol amb l’etiqueta Zero Emissions sota el braç.

Fins ara no havíem vist imatges definitives del nou BMW X2 xDrive25e PHEV. El motiu de retardar-les fins a una data pròxima al seu llançament ha estat purament estratègic i és que el frontal en aquest nou SUV està lleugerament redissenyat, eliminant els fars antiboira i integrant-los en els grups òptics principals. Aquests canvis s’aplicaran també a les renovacions no electrificades del model.

BMW X2 xDrive25e PHEV: así es el nuevo SUV híbrido enchufable

Quant a la seva motorització, el nou BMW X2 xDrive25e PHEV combinarà electricitat i gasolina mitjançant un propulsor de gasolina Twin Power Turbo de 1,5 litres i 125 CV i un motor elèctric de 95 CV (70 kW). D’aquesta manera, quan tots dos treballin solidàriament es generaran 220 CV de potència amb un parell motor de 385 Nm. Quant a les seves prestacions, aquest SUV compacte dels germans podrà aconseguir els 100 km/h des d’aturat en tot just 6,5 segons i una velocitat màxima de 195 km/h, que estarà limitada en manera purament elèctrica a 135 km/h.

Encara que les seves dades més interessants són els relatius a l’autonomia elèctrica i la recàrrega. La seva autonomia és de 57 quilòmetres en manera purament elèctrica i podrà recarregar-se en un endoll domèstic en 5 hores, encara que es podrà aconseguir el 80 per cent de la càrrega en 3 hores i mitja. Si aquests temps et semblen excessius, amb una presa de 3,7 kW de potència es podrà emplenar per complet la bateria en poc més de tres hores i el 80 per cent s’aconseguirà en menys de 2 hores i mitja.

BMW X2 xDrive25e PHEV: así es el nuevo SUV híbrido enchufable

Quant al seu comportament, aquest BMW X2 xDrive25e PHEV comptarà amb les maneres de conducció ja coneguts que ens permetran triar entre un funcionament híbrid, elèctric o una manera per a guardar una part de la bateria.

A més, els seus conductors podran gaudir de tracció a les quatre rodes i l’altura es veu reduïda amb el reforç en el xassís per a suportar l’augment de pes de les bateries. Això sí, el seu maleter es veu lleugerament reduït, passant dels 470 litres del motor tèrmic als 410 litres de l’híbrid endollable.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments