Renault Mégane 2020: renovació híbrida

El Renault MÉGANE és un model emblemàtic des de fa 25 anys, amb quatre generacions de vehicles venuts i 7 milions d’unitats venudes a tot el món. El nou MEGANE és un disseny que ha estat revisat detalladament, una gamma completa de motors, incloent la revolucionària tecnologia híbrida endollable E-TECH, i encara més tecnologies per a millorar la seguretat i el plaer de conduir. I sempre dues carrosseries: sedan o Estigues.

Un estil cada vegada més refinat

El nou MEGANE està guanyant en maduresa gràcies a un disseny encara més refinat. El front adopta un nou para-xocs, una graella redissenyada que incorpora un marc de fars antiboira amb llandes cromades i deflectors d’aire, complementat en la part posterior per un para-xocs redissenyat. Els parafangs són més pronunciats amb la nova motllura lateral, i tan aviat com cau la nit, es noten els tiradors exteriors de les portes il·luminades. Rodes de 16 a 18 polzades i una antena de tauró li donen una alçada cada vegada més gratificant.

Totes les llums ara usen tecnologia LED. En la part davantera, els fars 100% LED en forma de C i els fars PURE VISION full-LED són estàndard des del primer nivell d’acabat. Augmenten el rang d’il·luminació en un 30% i ofereixen la possibilitat d’il·luminació en corba. En la part posterior, els fars 100% LED full integren noves guies de llum amb efecte 3D. El conjunt d’indicadors ofereix alta tecnologia (i alta visibilitat) de parpelleig amb desplaçament dinàmic.

video:-el-renault-megane-rs.-trophy-r,-a-fondo-en-el-'ring'

Ple de tecnologia

A l’interior, trobaràs l’atmosfera amistosa i similar a la de la cabina del pilot del Mégane amb MULTI-SENSE, seients davanters ajustables elèctricament, un volant que ara és suau al tacte des dels primers nivells d’equipament i una nova tapisseria. La característica més impressionant estarà enfront dels ulls amb l’aparició de la nova pantalla digital completa de 10,2′ en el quadre de comandament i el EASY LINK que s’ofereix en una pantalla de 7′ o 9,3′ per a una gran tauleta digital. Aquest sistema personalitzable és compatible amb Android Acte i Apple Carplay.

Equipat amb les millors tecnologies d’assistència al conductor (com l’advertiment de distància de seguretat, l’advertiment de sortida de carril i el reconeixement de senyals de trànsit), el nou MEGANE incorpora ara tots els blocs tecnològics que conformen l’entrada en el món de l’automòbil autònom: advertiment de sortida de carril, assistent de manteniment de carril, assistent d’autopista i trànsit amb funció Stop & Go integrada. Totes les ajudes a la conducció s’agrupen ara en el volant. Aquestes tecnologies d’avantguarda es complementen amb la detecció de la fatiga i la frenada d’emergència activa amb detecció de vianants i ciclistes.

La versió R.S. Line i l’edició limitada de la primera edició

El nou MÉGANE ofereix una completa gamma de motors i nivells d’acabat. A més de les versions Life, Zen i Intens, també està disponible una versió R.S. LINE. Aquesta versió compta amb un doble distintiu de diamant específic en les aletes davanteres i el maleter posterior, un doble tub d’escapament cromat, llandes d’aliatge de diamant de 17 polzades, pedals d’alumini, fars antiboira específics i tapisseria Alcantara RS LINE calefactada i envolupant amb costures vermelles en el volant de cuir.

Aquesta oferta esportiva d’alt nivell va acompanyada d’una oferta d’alta gamma elegantment orientada amb la sèrie limitada One Edition. Disponible exclusivament en el Sedan MÉGANE, afegeix a la versió Intens el distintiu específic, les carcasses dels miralls exteriors en gris titani i les rodes específiques de diamant de 17 polzades. L’interior compta amb elements d’estil d’alumini raspallat, un seient del conductor elèctric amb massatge i calefacció, tapisseria de cuir i un volant calefactat. Aquesta versió ve de sèrie amb un detector de punts cecs, un detector de col·lisions posteriors i un assistent d’aparcament fàcil.

2020 - Nouvelle Renault MEGANE R.S. Line - موقع ويلز

Per a la felicitat dels conductors esportius…

… La renovació de MÉGANE també concerneix les seves versions esportives R.S. i R.S. TROFEU, esperades pels nostres clients més esportius per les seves habilitats, que són una referència en la categoria. Aquestes dues versions adopten el motor turbo d’injecció directa de 1,8 litres, resultat de les sinergies de l’Aliança, que també és present en el Alpine A110.

El MÉGANE R.S. ofereix ara 300 CV, la potència que abans tenia l’antic MÉGANE RS Trophy, i 420 Nm (+30 Nm) en la caixa del canvi EDC i 400 Nm en la caixa del canvi manual. El xassís del 4CONTROL Sport ofereix la màxima agilitat en corbes tancades i estabilitat en corbes ràpides. Un nou monitor R.S. mostra nombrosos paràmetres del vehicle en temps real.

El nou MÉGANE RS Trophy està dissenyat per a la pista. Es distingeix en particular pel seu xassís Cup, que s’ha convertit en exclusiu per a ell, i compta amb un diferencial mecànic Torsen® de lliscament limitat amb el benefici de registre en corba i tracció a la sortida d’una corba. Compta amb amortidors i molls de suspensió la rigidesa de la qual s’ha incrementat en un 25% i un 30% respectivament, i una barra estabilitzadora amb un ajust un 10% major en comparació amb MÉGANE R.S.

En altres paraules, el plaer de conduir és en gran part parteix part del paquet estàndard.

Renault Mégane 2020: Algo más que un soplo de aire fresco

Una gamma completa de motors

La gamma completa de motors satisfarà tots els usos i desitjos. El nou MEGANE ofereix tres motors de gasolina, el TCe 115, el TCe 140 amb caixa del canvi manual o automàtica i el TCe 160 amb caixa del canvi de doble embragui EDC. Un motor dièsel, el dCi 115, també està disponible amb caixa del canvi manual o EDC.

Finalment, com a pioner i expert en vehicles elèctrics des de fa més de 10 anys, Renault proposa ara el nou motor E-TECH Plug-in Hybrid 160 en el MEGANE, que estarà disponible a partir del seu llançament en el MEGANE E. Amb una capacitat de bateria de 9,8 kWh (400V), el nou MEGANE E-TECH Plug-in Hybrid té una autonomia de fins a 135 quilòmetres per hora amb 100% d’energia elèctrica durant 50 quilòmetres en un cicle combinat (WLTP) i fins a 65 quilòmetres en un cicle urbà (WLTP City). L’arrencada és sempre elèctric. Això significa que pot funcionar sense emissions ni consum de combustible en els viatges diaris i portar-te a llargs viatges en el cap de setmana o en vacances sense limitacions. Gràcies a aquesta tecnologia, el MÉGANE E-TECH Plug-In Hybrid aconsegueix un consum rècord de combustible de 1,3 l/100 km i un nivell d’emissions de CO2 controlat de 28 g/km en el cicle combinat (WLTP).

Preus

Els nous preus del MEGANE comencen a partir de 22.200 euros o 169 euros al mes(1) per a les versions tèrmiques i de 38.500 euros o 299 euros al mes(2) per a les versions híbrides endollables E-TECH 160 (disponibles en el MEGANE Estigues en els nivells més alts d’Intensitat i Línia R.S.).

El nou MÉGANE Estigues Plug-in Hybrid es beneficia d’uns costos de funcionament inferiors als d’una versió de gasolina gràcies a l’estalvi de combustible, a la matriculació gratuïta o a meitat de preu del cotxe segons la regió, i a la flamant bonificació governamental de 2.000 euros sobre els motors híbrids endollables dels quals es beneficia MÉGANE Estigues Plug-in Hybrid.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments