Després d’un ral·li fallit a Suècia a causa de problemes mecànics, el finlandès va negociar per pilotar a Sardenya abans de continuar a Finlàndia en el seu ral·li favorit. També era concebible una participació en el Ral·li de Gal·les, però sense comptar amb la cancel·lació d’aquest esdeveniment.
Davant aquesta desafortunada seqüència, l’expilot oficial de Toyota ja mira cap a la temporada 2021, quan s’espera que el finlandès faci un gran canvi en la seva carrera.
«He decidit que l’any que ve tindré un Ral·li Mundial i, a més, em concentraré en el Campionat Europeun d’Històrics. No deixaré de conduir, però haig de ser realista en aquesta situació i pensar en el que puc conduir. No puc permetre’m buscar més diners, és un treball molt dur. Puc continuar la meva carrera si sorgeix alguna cosa. Si no ho fa, no has de gastar més diners. «va comentar el finlandès al lloc web Rallit.fi.
Amb el seu equip de Latvala Motorsport, el finlandès planeja competir en Campionat Europeu Històric la pròxima temporada. Des de 2009 Jari-Matti sempre ha competit en almenys un ral·li de cotxes històrics cada temporada.
L’any passat, va competir en dos nous esdeveniments amb el seu Toyota Celica GT-4 ST 165.
«L’any que ve podré concentrar-me en els ral·lis mentre gaudeixo i condueixo en el Campionat Europeu Històric. M’agrada conduir cotxes clàssics i afortunadament tinc alguns a casa. El coronavirus va arribar a la primavera i vaig pensar que ningú voldria invertir en peces de cotxes de ral·li. Però ara hi ha llum al final del túnel. Hem rebut comandes de peces i a l’agost podríem començar a construir un cotxe per a un client estranger. En aquest sentit, la situació es veu bé. »