TURISMES: Lynk & Co ja te el seu tercer pilot per al WTCR, ara falta el quart

Lynk & Co ja havien confirmat Yann Ehrlacher i Yvan Muller per al 2020, faltant els dos companys. Es confirma Thed Bjork, però falta el quart pilot.

Bjork ha estat part integrant de Cyan Racing des de fa temps i des del començament de l’aventura al WTCC, el pilot suec s’ha assumit com un dels pilots més importants de l’estructura. Bjork va ser el campió mundial de Volvo, amb Cyan Racing al capdavant de l’operació, va ser un company d’equip a Muller en l’estructura del quatre vegades campió de França a WTCR i ara a Lynk & Co, operació dirigida també per Cyan Racing, Bjork també és la figura líder de l’equip. . Per tots aquests motius, era gairebé inevitable veure Thed Bjork tornar a la WTCR amb Lynk & Co el 2020, cosa que ara va confirmar l’equip.

Qui no es quedarà a l’equip és Andy Priaux. El britànic és un dels majors noms del món del turisme, però el seu retorn a aquesta categoria no va anar bé, amb alguns problemes d’adaptació. La sortida estava a la vista i ara es confirma, el conductor ara se centra en altres projectes fora de pista, amb l’objectiu principal de la carrera del seu fill.

«Thed i Andy són, sens dubte, dos dels millors conductors de turismes del món», va dir Christian Dahl, CEO i fundador de Cyan Racing. «Si bé estem encantats de continuar amb la nostra cooperació amb Thed, és clar que estem tristos en veure que Andy marxa. Tanmateix, respectem plenament la seva decisió i seguirem en contacte amb ell en el futur. Comencem la nostra feina per trobar un nou conductor per a la propera temporada. «

«Guanyar el títol per a l’equip segueix sent l’objectiu principal de la temporada 2020 i el meu objectiu personal és, per descomptat, avançar en el campionat de pilots i lluitar pel títol de nou», va dir Thed Bjork. «Els pocs dies de proves que vam poder dur a terme abans del confinament van ser realment prometedors i em van omplir de confiança abans d’aquesta temporada. Lamento veure que Andy marxi, vam tenir una gran cooperació l’any passat i li desitjo el millor per al futur. «

«Va ser una decisió difícil, una decisió realment emocionant», va dir Andy Priaux, «però a vegades menys ho és més i vaig haver de prendre una decisió per intentar tenir èxit en altres maneres fora del cotxe, ajudant el meu fill Sebastian amb els seus compromisos. Això no és un canvi d’imatge als Estats Units, però no volia estar en una posició en què no pogués comprometre’m el que fa Cyan Racing. El pla és seguir corrent i Sebastian necessita molt del meu temps per a la seva carrera tal i com el meu pare em va donar al començament de la meva carrera. Però la situació amb el pandèmic i el programa nord-americà de Sebastian va impossibilitar la situació. Estic realment orgullós d’haver guanyat el primer títol mundial xinès en motorsport de Lynk & Co Cyan Racing i desitjo el millor per a l’equip. Espero que estiguem junts d’alguna manera en el futur. «

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments