FÓRMULA 1: McLaren davant del repte econòmic

McLaren continua intentant trobar solucions per assegurar la sostenibilitat de la marca.

Segons Sky Sports, McLaren estarà interessat en vendre una part de les accions per garantir l’entrada de diners. Aquest és només un dels diversos plans sobre la taula. El principal accionista de la companyia és el fons de Bahrein Mumtalakat, que té un 57,7%, mentre que Michael Latifi té un 10% i Saudi TAG Group, un 14,7%.

Tot i que es diu que McLaren intenta vendre una participació «minoritària», hi ha alguns rumors que afirmen que pot ser del 20-30% de l’equip.

L’equip va ser el primer a utilitzar l’esquema d’acomiadament aplicat pel govern britànic a principis del confinament i va veure denegat per l’estat una sol·licitud de préstecs. McLaren està en una etapa decisiva per al seu futur, ja que les actuacions a la pista milloraven molt i aquesta va ser la base que serviria per rellançar l’equip, que recentment va registrar una caiguda dels ingressos del 61,5%. Són temps problemàtics per a l’empresa.

Un F3 per retornar les sensacions

Mentre que altres equips fan proves amb els cotxes 2020 o 2018, els pilots de McLaren han d’utilitzar altres tipus de maquinària.

Com que Renault no subministra unitats de xassís antics, McLaren es veu obligat a improvisar. Així, per tal que els pilots estiguessin en forma al començament de la competició, es va organitzar un “retorn al passat”. Lando Norris i Carlos Sainz estan fent proves a Silverstone en un parell de F3. McLaren va demanar ajuda a Carlin, l’equip amb el qual Norris va competir durant la seva carrera júnior, per donar-li temps als seus pilots.

Aquests test serveixen perquè els pilots tornin a sentir la competició.

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
el més vell
el més nou
Inline Feedbacks
View all comments