- Hyundai ja ha començat a produir el Nou i10 N Line en la planta Hyundai Assan Otomotiv Sanayi en İzmit, Turquia
- Disponible amb un motor Turbo GDi d’1.0 litres – per primera vegada per al i10 – així com una sèrie de millores en el disseny
- El Nou i10 N Line estarà disponible a Europa a partir d’aquest estiu
- Hyundai Motor ha anunciat que ja ha començat la producció del Nou i10 N Line en la planta Hyundai Assan Otomotiv Sanayi en İzmit, Turquia.
El Nou i10 N Line és el quart model de Hyundai amb variants N Line. Inspirats en els N d’alt rendiment de Hyundai, els models amb acabat N Line destaquen per les seves característiques esportives de disseny exterior i interior. En el Nou i10 N Line, aquesta actualització no sols correspon al disseny, sinó que també inclou un exclusiu motor 1.0 Turbo GDi de 100 CV, la qual cosa fa encara més divertida la seva conducció.
«En dotar al i10 amb el seu motor més potent, queda reflectit que l’acabat N Line no sols fa referència al nou aspecte, sinó també al seu comportament», afirma Andreas-Christoph Hofmann, Vicepresident de Màrqueting i Producte de Hyundai Motor Europa. «En incorporar aquests elements esportius a un cotxe urbà molt segur i fiable, ampliem el seu atractiu per a una gamma més àmplia de clients».
Sobre el Nou i10 N Line
El Nou i10 N Line combina el disseny dinàmic del Nou i10 amb l’esportivitat i l’actitud del N Line. El seu disseny exterior ofereix un contrast entre les superfícies suaus i les línies afilades. Els seus paracops i la seva graella redissenyats li donen un aspecte dinàmic inspirat en alguns dels models d’alt rendiment de Hyundai. A l’interior, el volant i la palanca de canvis N, els marcs dels airejadors de ventilació vermells i els pedals metàl·lics aporten a l’interior un aspecte més esportiu. Completa el paquet un exclusiu motor de 3 cilindres Turbo GDi de 1,0 litres, que proporciona 100 CV i 172 Nm de parell motor.
Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS)
Situada en İzmit, Turquia, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (HAOS) és la planta de Hyundai de major antiguitat fora de Corea i que ha estat en funcionament des de 1997. Amb gairebé 2.500 empleats, té una capacitat anual de 230.000 unitats. La planta té quatre línies de producció principals, que consisteixen en premsa, carrosseria, pintura i muntatge. En 2019, Hyundai Motor va celebrar el vehicle número 2 milions produït en la seva planta turca. El Nou i10 N Line s’ha unit a la línia de producció i la del Nou i20 començarà a la fi d’enguany.