La Fórmula E ha anunciat nous proveïdors per a la propera generació de monoplaces, que s’introduirà el 2022/2023. Williams ha estat designat proveïdor del sistema de bateries, mentre que Hankook serà el nou soci de pneumàtics que substituirà a Michelin. La tecnologia Spark Racing continua sent la responsable del xassís.
En un comunicat de la FIA, es pot llegir que després del procediment de licitació per al subministrament de cadascun dels tres tipus de components, el Consell Mundial de l’entitat va votar les sol·licituds presentades. Les opcions van acabar recaient en Spark pel xassís comú, Williams per al sistema de bateries i Hankook per als pneumàtics.
En el camp de la bateria es produirà una de les revolucions més significatives en la nova generació de monoplaça de Fórmula E: la potència augmentarà fins als 350kW en qualificació i els 300kW en curses, i la potència de frenada regenerada dels dos eixos augmentarà fins als 600kW. A més, les bateries podran carregar-se ràpidament.