FÓRMULA 1: La FIA admet que no va inspeccionar els frens del Racing Point

La FIA va revelar que no va inspeccionar els conductes de refrigeració del fre de Racing Point RP20, que van ser protestats formalment per Renault, en el moment que va dur a terme la investigació sobre el monoplaça de l’equip Silverstone abans de la carrera inicialment prevista per a l’obertura de la temporada a Austràlia.


Tan aviat com va aparèixer a Barcelona, ​​la semblança amb el Mercedes W10 de l’any passat era massa evident, i diversos equips es van fer ressò immediatament de les seves preocupacions. Un temps després, la FIA va visitar la planta del Racing Point de Silverstone, on l’equip hauria explicat com va arribar aquell disseny –a través de fotografies–, però després del GP de Stiria, Renault va protestar, entre altres coses, també contra el conducte de refrigeració dels frens davanters i posteriors del Racing Point, revelant que tot i que les canonades no formen part de la llista el 2019, aquest any ho són i s’utilitzen en el RP20.

És cert que la FIA va aprovar el cotxe després de la visita a la fàbrica, Nikolas Tombazis, delegat tècnic de la FIA, diu ara que no va mirar específicament les línies de fre que ara són el punt principal de la protesta de Renault.
Aquest fet admès per Tombazis reforça la protesta de Renault, perquè al contrari del que passa amb l’aerodinàmica del cotxe, els conductes de refrigeració dels frens no es poden replicar mitjançant fotografies. Veurem com acaba tot, però a la vista de com la FIA va resoldre el cas del motor de Ferrari l’any passat, no està descuidant un acord

Subscriu-te
Notificació de
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Author

Share