FORD Mustang Mach-E, de boig!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Presentat el Ford Mustang Mach-E amb set motors elèctrics i 1400 CV!

El prototip desenvolupat per Ford Performance i RTR Vehicles, l’empresa de personalització de Vaughn Gittin Jr, amb més de 10 mil hores de treball, que ha estat pensat per ser utilitzat a la pista, a la “deriva” i a la “Gimcana” de Ken Block.

Per a Mark Rushbrook, cap de Ford Perfomance, el Mustang Mach-E 1400 “és una plataforma per mostrar què es pot fer amb un vehicle elèctric”. Les diferències per al cotxe estàndard són, per descomptat, enormes: el cotxe de carretera pot tenir dos motors, aquest en té 7 , tres connectats al diferencial davanter i quatre penjats de l’eix posterior en forma de creps (!). Un únic eix d’accionament connecta els motors als diferencials, amb un ajustament dissenyat per oferir a la cadena cinemàtica una major ajustabilitat segons l’ús.

El xassís està fabricat a partir d’una carcassa que deixa la línia de producció sense tractament, modificant-se per adaptar-se als diferencials, permetent que el cotxe tingui tracció posterior, davantera o integral, amb la facilitat d’enviar tota la potència a un eix o a la divisió igual entre els dos. El cotxe pot emmagatzemar energia a partir de la frenada i té control d’ABS i estabilitat.

La bateria té 56,8 kWh que utilitza níquel, manganès i cobalt a les diverses cèl·lules, que Ford assegura que ofereix un rendiment molt més elevat i taxes de descàrrega elevades. El sistema es refreda mitjançant una corrent de marcació durant la càrrega, el que redueix el temps entre usos.

Ford explica que la carrosseria del cotxe és una plataforma de proves de nous materials, inclosa una capa feta de fibres de composició orgàniques. La resta és de fibra de carboni, amb l’estil Mustang Mach-E.

El cotxe està dissenyat per tenir diversos ajustaments per utilitzar-los a la pista, en esdeveniments, aquest últim amb diferències en la part davantera per oferir un angle de gir més gran, s’ha optimitzat el fre de mà que apaga els motors posteriors quan s’utilitza.

El Ford Mustang Mach-E 1400 es presentarà al públic el proper cap de setmana a la cursa Nascar Kansas i serà una demostració més del que es pot fer amb electricitat després del Mustang Cobra Jet, un cotxe per a les curses de Dragster. És a dir, Ford i Ford Performance creuen que la mobilitat elèctrica té la capacitat d’èxit en la competència.

Ford Mustang Mach-E 1400: One-Of-A-Kind Prototype | Mustang | Ford Performance
Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments