Mini GP3 F350 la preparació més radical

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

La preparació de Manhart permet extreure 350 CV del motor de 2 litres del Mini JCW GP.
Produït en una edició limitada de només 3000 unitats, el recent llançat Mini JCW GP es va anunciar com el “hot hatch” més potent i ràpid que mai ha fabricat la marca, amb 306 CV extrets d’un motor de quatre cilindres en línia, que coneixem per per exemple, el ballista BMW M135i.

Però entrenadors com Manhart creuen que les prestacions sempre poden ser elevades amb aquest tipus de currículums. I, partint d’una base ja destacada, l’empresa alemanya va desenvolupar aquest GP3 ​​F350, que no és més que la versió més extrema possible de l’última generació Mini.

1

El motor 2.0 turbo ha estat revisat àmpliament i compta amb un intercooler d’Airtec, un tub de recanvi que permet dispensar el filtre de partícules amb un sistema d’escapament Remus d’acer inoxidable per obtenir un so encara més radical i els valors de potència i de torsió. a 350 CV i 530 Nm. El notable augment del “múscul” (més 43 CV i 80 Nm) es traduirà en actuacions encara més convincents, tot i que Manhart no ha publicat dades sobre la seva actuació.

Per fer front a aquesta potència de foc, els enginyers de Manhart van operar reforços a la suspensió mitjançant l’adopció de molles de suspensió AST que redueixen l’alçada al terra en 20 mm, a les rodes anteriors i 15 mm, a la part posterior, mitjançant l’ús de un nou kit de suspensió, encara en desenvolupament. La companyia holandesa continua desenvolupant un nou esquema de suspensió complet, que arribarà més endavant al model. Per a connexions a terra, noves rodes de 19 ”equipades amb pneumàtics 235/30 ZR19.

Manhart també va fer canvis a l’interior, amb èmfasi en la nova presentació del quadre d’instruments digital i la introducció d’un volant rebaixat. El model també es pot personalitzar per JDCustoms, amb una funda de color negre mat per al cos que combina amb accents daurats.

Subscriu-te
Notificació de
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments