RAIDS: Discovery i Eurosport amb els drets d’imatge de l’Extreme E

Extreme E, la innovadora sèrie de curses Raid, i Discovery han acordat una de les associacions de difusió i transmissió més àmplies del campionat, en la qual milions d’afeccionats al motoresport rebran la millor cobertura de les carreres en directe i sota demanda a tota Europa i Amèrica del Nord.

L’acord de tres anys permetrà que l’Extreme E s’emeti en més de 50 mercats europeus a través de Eurosport, la principal marca multiesportiva de Discovery, i a Amèrica del Nord a través de MotorTrend, la xarxa número u per als superfans de l’automoció i l’únic servei de streaming per subscripció dedicat per complet al món del motor. La cobertura de l’Extreme E a Eurosport i MotorTrend comptarà amb una emocionant gamma de programació que inclou acció de carreres en viu, programes de destacats i accés per demanda perquè els espectadors ho puguin veure on i quan vulguin, tot això ofert en els idiomes locals pels millors experts en motoresport.

El programa de l’Extreme E comença a principis de 2021 i presenta cinc carreres en els llocs més desafiadors i remots, com l’àrtic, el desert, la selva tropical, la glacera i la costa, tots ells afectats negativament pel canvi climàtic i les influències humanes. La singular sèrie té per objecte augmentar la consciència sobre aquests temes mitjançant una acció d’automobilisme sostenible de categoria mundial que inspira als espectadors a considerar l’impacte del seu propi entorn.

Ali Russell, Director de Màrqueting de Extreme E, va dir:

«És una notícia fantàstica que el Discovery s’hagi unit a la nostra creixent llista de socis d’emissió. Amb la seva àmplia cartera de canals i plataformes directes al consumidor, les marques de Discovery són visibles a tot el món i seran decisives per a portar l’Extreme E a una audiència veritablement global».

«Estem treballant molt dur per a tenir tot llest per a la primera temporada i oferir una gamma de programes realment atractiva, no sols des de la perspectiva de les carreres, sinó també per a destacar els nostres tres pilars clau: el medi ambient, la igualtat i l’electrificació.

«Com a esport amb un propòsit, els nostres socis de radiodifusió són vitals per a ajudar a transmetre un missatge centrat en la sostenibilitat, la tecnologia verda i la innovació, salvant la bretxa entre la recerca i el desenvolupament, les carreres i el carrer. Això no sols entusiasma als afeccionats quant a les capacitats dels vehicles elèctrics, sinó que també desafia a alguns dels millors pilots femenins i masculins en alguns dels entorns més extrems del món».

«L’Extreme E és un producte de radiodifusió que s’enfronta al futur i que incorpora realitat virtual, realitat augmentada, 3D, superposicions de dades úniques, nous angles de càmera, ludificació, votació dels afeccionats i pilots de carreres d’avions no tripulats filmant l’acció. Jocs que es troben amb la realitat en els racons més extrems de la terra!»

Trojan Paillot, VP d’Adquisicions de Drets de Eurosport, va dir:

«En associar-nos amb Extreme E, estem aprofitant el nostre portafoli global de marques, canals i productes a través de la més àmplia xarxa de Discovery per a escalar un esdeveniment únic per als espectadors de tot el món.

«Tenim una rica història de mostrar els esdeveniments de motoresport més emocionants i sostenibles del món, incloent la Fórmula E i el PURE ETCR de Eurosport Events, el primer campionat de cotxes de turisme totalment elèctric del món. Construint sobre aquest coneixement i experiència, estem segurs que podem portar l’Extremi E a milions de pantalles i construir apassionades comunitats de fans en els mercats clau de tot el món.»

Subscriu-te

El butlletí del motor en català

Totes les novetats de casa nostra en la nostra llengua

Subscriu-te
Notificació de

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments