Hyundai Motor anuncia la nova Línia IONIQ dedicada als vehicles elèctrics, marcant un nou capítol per a les experiències amb vehicles elèctrics
- La nova línia dedicada als Vehicles Elèctrics de Hyundai, IONIQ, encarna la visió de mobilitat intel·ligent de la companyia.
- La companyia té com a objectiu oferir una experiència d’estil de vida connectat als clients amb els models de la nova línia IONIQ
- Hyundai introduirà 3 innovadors models sota el paraigua de IONIQ en els propers 4 anys, començant a principis de 2021 amb IONIQ 5, 1 CUV Elèctric de mida mitjana basat en el concepte ’45’.
- Els models IONIQ Elèctrics es construiran sota la plataforma E-GMP
- La nova línia IONIQ encarna el compromís de Hyundai per proporcionar solucions d’estil de vida connectat
- Hyundai va celebrar el llançament de la marca convertint el London Eye en una gegantina lletra “Q” amb llums elèctrics
Hyundai Motor Company obre un nou capítol com a líder en l’era de la mobilitat electrificada a l’anunciar la nova línia IONIQ amb una nova gamma de vehicles elèctrics. Sota la nova línia IONIQ, Hyundai oferirà experiències de vehicles elèctrics centrades en el client i en solucions d’estil de vida connectades, en línia amb la visió de Hyundai de ‘Progress for Humanity’.
Sota la nova línia IONIQ, Hyundai Motor aprofitarà els seus coneixements de fabricació de vehicles elèctrics, líders en la indústria, per introduir tres nous models específics en els propers quatre anys, als quals seguiran més models innovadors. La creació de la línia IONIQ respon a el ràpid creixement de la demanda del mercat i accelera el pla de Hyundai de liderar el mercat mundial de vehicles elèctrics.
Per complir la missió de l’línia IONIQ, Hyundai combinarà les seves actuals capacitats en vehicles elèctrics – com la càrrega ultraràpida, l’interior espaiós i la potència de les bateries – amb futures innovacions que combinin disseny, tecnologies i serveis per a integrar les experiències dins i fora de l’cotxe per a un viatge sense problemes. .
“La nova línia de productes de IONIQ canviarà el paradigma en la forma en què els clients experimentaran els vehicles elèctrics”, va dir Wonhong Cho, Vicepresident Executiu i Director de Màrqueting Global de Hyundai Motor Company. “Amb un nou enfocament en la vida connectada, oferirem experiències electrificades integrals per a un estil de vida ecològic”.
Renaixement de IONIQ
Hyundai va introduir per primera vegada el terme Ioniq, que fusiona “ió” i “únic” quan va anunciar el Projecte IONIQ, un projecte de recerca i desenvolupament a llarg termini centrat en el transport ecològic. Basant-se en aquest projecte, Hyundai va introduir en 2016 el model Ioniq, el primer vehicle de el món en la indústria que oferia la possibilitat de triar entre tres opcions de sistemes de propulsió elèctrica: híbrid, híbrid endollable i elèctric pur, dins d’una única plataforma. Ara, IONIQ representa el creixent compromís de Hyundai amb la sostenibilitat i la innovació i serà fonamental per assolir els objectius de mobilitat sostenible de l’empresa.
La nova línia IONIQ ha estat concebuda per fusionar la mobilitat que canvia la vida amb el rendiment mediambiental, i s’ha convertit fins ara en un element clau per aconseguir un progrés electrificat. IONIQ continuarà creant un nou equilibri en la mobilitat neta sincronitzant els productes ecològics dins d’un ecosistema de solucions d’estil de vida, portant la vida connectada a una nova generació.
IONIQ 5 / IONIQ6 / IONIQ juliol
L’estratègia de Hyundai relacionada amb la nova marca IONIQ es basa en el llançament d’una gamma totalment nova de Vehicles Elèctrics amb nom numèric sota la nova marca, amb els números parells per als sedanes i els imparells per als SUV.
El primer model sota la marca IONIQ serà el SUV IONIQ 5 de mida mitjana que es llançarà a principis de 2021. El IONIQ 5 està basat en el concept 45 EV, que Hyundai va presentar al Saló Internacional de l’Automòbil (IAA) de Frankfurt el 2019 com un homenatge a la primera concept car de Hyundai. Els dissenyadors de IONIQ maig es van inspirar en el passat i ho van integrar amb píxels paramètrics d’última generació, un element de disseny únic que els dissenyadors de Hyundai continuaran incorporant als vehicles IONIQ.
En 2022, Hyundai llançarà el sedan IONIQ 6, basat en l’últim concepte de la companyia, el “Prophecy” EV, presentat al març; seguit pel IONIQ 7, un gran SUV a principis de 2024. El disseny exterior icònic de Prophecy es caracteritza per la seva silueta aerodinàmica de proporcions perfectes.
Així mateix, el disseny dels vehicles IONIQ tindrà un tema comú: “Valor atemporal”. Els vehicles s’inspiraran en els models de el passat, però seran el pont cap al futur.
Plataforma E-GMP
Els models de la nova línia IONIQ s’asseuran en una Plataforma Modular Global Elèctrica, coneguda com E-GMP, que permetrà una ràpida capacitat de càrrega i una gran autonomia de conducció.
La plataforma dedicada als nous vehicles elèctrics permetrà Hyundai reimaginar l’interior d’el vehicle com “sales d’estar intel·ligents” amb seients altament ajustables, connectivitat sense fils i característiques úniques com una guantera dissenyada com calaixos. El canvi de paradigma de la plataforma s’estendrà a les interfícies d’usuari que seran senzilles, intuïtives i dissenyades ergonòmicament per ajudar els ocupants a sentir-se còmodes.
Estratègia 2025
Hyundai Motor Group va anunciar recentment que el grup té com a objectiu vendre 1 milió d’unitats de vehicles elèctrics de bateria i aconseguir una quota del 10 per cent per a convertir-se en líder en el camp dels vehicles elèctrics l’any 2025.
En el marc de l’Estratègia 2025, la mateixa Hyundai Motor Company té com a objectiu convertir-se en el tercer major fabricant de vehicles ecològics de l’món per a l’any 2025 amb 560.000 vendes de VI a més de les vendes de FCEV.
El llançament de la nova línia IONIQ dedicada als models elèctrics reforça el compromís de l’empresa amb la mobilitat sostenible i reflecteix la seva contínua transformació com Proveïdor de Solucions de Mobilitat Intel·ligent amb solucions de zero emissions.